24 February 2011

Asyik salahkan benda yg sama.

Hujan lebat.
Suka. Sebab sejuk.
Tapi hati pun rasa mcm tu.
Rasa nak nangis selebat hujan ni jugak.
No reason. Gila.

I think its PMS la.
Rasa emo. Sedih. Nak marah pun ada.
Wtf.
N as usual salahkan pms kan.
:(


Sent via BlackBerry from Maxis

7 comments:

  1. kita serupa..ari ni mood ..sedih..happy ..moody.nak pms ..jugak..huhuhuhuhuu..

    ReplyDelete
  2. Macam berjanji je, auntie pun sedang mengalaminya. Apa nak buat dah penyakit tiap2 bulan. Rela kan je lah.

    ReplyDelete
  3. dh rs benda sama last week cmtu, mmg betol it's PMS!

    ReplyDelete
  4. hi peej :) i send you an email, ada inquiry sikit, hope you can help :)

    thanks so much! :)

    ReplyDelete
  5. PMS...Hahaha, like it but hate it too...

    ReplyDelete
  6. tu la. perempuan semua macam ni kan. moody lebih. ;p

    ReplyDelete

Heyyyyaaaaaa...

Bila anak mengikut.

Aku memang kalau drive mulut akan bising. Memanjang je dok mengata kalau kereta lain buat salah. Bukan reti nak tekan hon ke apa. Memang...