19 February 2010

Boleh overdose~

Sejak wedding tu mmg overdose tapai ok.
Tapai daun yg uncle mahmud sponsor.
Then tapai dlm tupperware kecik2 yg acu sponsor.
Tu pun byk bg2 orang. Ye la siapa mau makan banyak2 kan.
Aku bukan gila tapai sgt. Rasanya sejak hari tu baru makan 3 pack je kot.
Ni ayol blk, mak mertua dia bg lg berapa bekas tah. Besar2 pulak tu.
Matiklah makan tapai sampai berbuih2 mulut. Hohoh.
Tiba2 terasa tamak nak makan.
Eventhough ada yg kecik2 tu.
Tp aku tetap mau makan yg ini. Yg besar punya. Nom nom nom.
Eh dah lama x makan tapai ubi. Sedappp woooo.
Napa dah xde orang buat ke? Dah x nampak lama.
Sent via BlackBerry from Maxis

6 comments:

  1. kalau kat KL ni mmg jarang jumpa tapaii kan..oh by the way, if u dont mind, i link wif your blog.daa

    ReplyDelete
  2. uiiii meleleh ayaq liur tengok tapai tu sedapnya

    ReplyDelete
  3. kecur air liur tengok air tapai tu
    sedapnya hirup sruuppp sruuuppp
    hai mana nak carik tapai malam2 buta ni. dah ngidam ni.

    ReplyDelete
  4. nak tapai! nak tapai! makan dengan aiskrim vanilla sedap nih.

    ReplyDelete
  5. makan tapai dgn eskrem vanilla...sedap gila ok...try la

    ReplyDelete

Heyyyyaaaaaa...

Bila anak mengikut.

Aku memang kalau drive mulut akan bising. Memanjang je dok mengata kalau kereta lain buat salah. Bukan reti nak tekan hon ke apa. Memang...