24 October 2008

masih rajin~

hari ni aku rajin lagi..
rajin nak masak je..
so seperti biasa..
after subuh aku dah kuarkan bahan2 nak masak..
wahh..semangat gilo..
tah apa angin masuk ni..
angin chef kot..ngehhhhhh...

so menu hari ini ialah...


:; ikan goreng ::
:: ayam masak kunyit bersama capsicum n sayur pokok ::
:: n asam pedas ::

wah...sapa la yg rajin n pandai masak tu...
cantik plak tu..*haha tetibe *

:; ni muka dah penat ni..coverline..kene la aksi vogue sikit..ngeh..kening aku gile horror weyh...see..kemalasan aku..kening pun malas nak buat.. ::

ikutkan nak buat telur dadar n sayur..
tp kerajinan aku terhenti kat situ la...
so xpe..ni pun kire ok la kan.. ;p

Bila anak mengikut.

Aku memang kalau drive mulut akan bising. Memanjang je dok mengata kalau kereta lain buat salah. Bukan reti nak tekan hon ke apa. Memang...