Instagram : @peejburhan

campur tapi bukan nasi campur.

hello. lamanya tak bersiaran kan.
biasa la hujung tahun kan.
ngan awal bulan ni.
memang busy la. business akhir n awal bulan selalu kencang.
pastu akhir tahun pun banyak sale la itu ini.
tahap busy sotong kurita sikit.
ngan bulan ni jugak ada photo shoot dengan duta.
ada booth lagi hujung tahun ni..pitam mengejar dateline memacam kena buat.

so untuk tenangkan jiwa.
meh update sikit.
baru lepas transfer pic.
tengok macam wahhh banyak nya pic macam2..
tapi aku tak update pun kat blog.
dah berkurun punya pic aku pun lupa tah bila. hahha.

blog aku kalau tak di serikan dengan pic makanan bukan blog aku la namanya.
see the body la kan.
so kita mulakan pic telan2 air liur.
ape ke sedap sangat sangkaya ni.
i like it.
takpa..next week pergi.
lama tak makan sebab konon nak kurangkan manis2 ni.
hahaha dia punya poyo tu kan. ;p



ni pulak rostee.
eh macam tu ke eja?
rostee tu adalah shredded potato.
kasi tambah cheese n sausage. nyam nyam.
noy la mengajar aku ni.
paksa2 makan.

dia ajak lepak kat cabin melawati baru.
ada rostee ni. tu makan tu.


ngeri tak tahap muka berminyak?
ni la namanya balik kerja lepas tu ke sana sini settle urusan.
sambung ke makan lepak.
tahap ngeri..
lipstick pun tak top up. ngeriii..
sebab tu aku jarang pakai color terang sebab aku pemalas touch up. hahaha.
kalau warna nude, hilang pun tak perasan. hihi...



balik mengadap tv kejap.
sambil dorang ni mengadap aku.
dia tetap macam dulu perangai.
tetap lidah tersentil sentiasa.


tangan kontot.
tido pun lidah mainain macam tu.
i is speechless.


mochi tu dah debokkk tahap apa tah tu.
walaupun debab tapi pantas gila.
dia pantang kau bukak pintu cepat2 n tutup.
ingat dia tak ikut.
pastu kau pusing, terkejut muka relax je pandang kau.
dia dah ada dalam bilik!!!!
eh bila masa dia menyelinap ni?
dia memang pantas, atau tuan dia berat pergerakan slow..hahhaha.

eh ok bye.
update pendek je.
nak sambung buat kerja.

xoxo

peej,
Mak Kucing, KL.

4 Comments:

linda said... [Reply to Comments]

alahhhh. apsal pendek nauuu. baru nk gelak2 baca cerita pasal Mochi. hahaha

Click-Buy-Go said... [Reply to Comments]

yeay dekat penang dah ada sangkaya. haha. tak jeles dah tiap kali peej pos gambaq ais krim :)

f.i.e.z.a said... [Reply to Comments]

dulu mula2 tepaksa pegi sampai ke usj nak mkn sangkaya. now kat cyberjaya dah ada satu balik keja singgah lepak :D

Star Prima said... [Reply to Comments]

peej cite la pasal kucing2 u...lame x de update...

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...