Instagram : @peejburhan

kenikmatan sangat.

nampak sangat tahap busy lately ni.
rajin sikit sebab now ada la rajin snap pic sikit2 untuk update blog.
tapi tu la takda masa nak update pulak kerana busy.

alang2 ada pic dah. mari la update.
kalau aku ingat la.
kalau tak ingat mari taram je la jalan cerita. haha.

boleh tahan lama ni.
sebab time ni jerebu teruk.
sempat i snap pic.


it was weekend.
filla n elly ajak lepak great easter mall.
tapi dorang ajak lepak kul 3pm.
boleh tahan lambat.
aku n MrB dah kelaparan.
so kita orang pergi je dulu.

ingat nak makan kat cozy house.
tapi laki aku nampak kedai kopitiam ni, ajak makan situ.
boleh lah. lama tak makan situ.
aku suka mihun kari situ.
tapi makan hari tu. macam dah tak sama aje.
still sedap, tapi tak sesedap hari tu.





busy sangat n kepenatan kot sampai demam2 aku.
bila demam n busy..boleh tahan diri sendiri pun tak jaga.
naik jerawat seketul dua. siap pakej kening amazon lagi.

ni adalah makanan untuk hari ni.




dua atas ni laki aku punya.
dia tu kau bawak la ke pelusuk dunia mana pun.
kalau dalam menu tu ada tertulis nasi lemak dan rendang...memang tu je dia order.
takkan dia order lain.

aku lak order mihun kari seperti yang di idamkan.
tapi tu la. tak sama macam makan sebelum ni.


ok la not bad.
lepas tu berpusing2 jalan takda arah tujuan sampai dorang sampai.
ada la rasa nak gerak sebab buhsan..haha.
sebab katanya apa aje boleh buat kat great eastern mall tu.
sekejapan je boleh abis pusing.

nasib kat tengah tu ada macam jualan daripada MPH.
so singgah situ.
beli buku ini.


hari tu ada reader pm kat fb bagi tau buku terbaru keluar.
teruja kak jah nak beli.
tapi esoknya tu papa meninggal.
so takda la beli sampai la terlupa dah pun.
sampai la nampak ada jual time tu.
terus beli.
tak sabaq nak baca.

sekali rupanya sama macam buku pertama.
i mean jalan cerita la.
cuma kali ni version christian grey.
sebelum ni kan version anastasia steel.
kira ni cerita dari hati christian la.

aku tak baca habis pun.
sebab rasanya macam kalau dari hati anastasia lagi best.
lagi feel sebab kita perempuan kan..so harus berangan macam kau anastasia steele tu.
wahahahhaha nak jugak!!!!

aku tak habis baca sebab teruja lebih.
sekarang lak busy,..mana ada masa nak layan buku marathon 2-3 hari habis.
masuk 2 minggu tak abis2 baca.
i teruja n tak sabar. tetiba terus layan movie 50 shades of grey. hahahaha.
lepas layan teruja n senyum sorang..terus malas baca buku.
dasar sangat perangai.

ok la..nanti senang i abiskan baca. :D

oh tgk pic ni terselit.
masukkan jugak.
hari tu ada buat kenduri papa ke 40 hari.
kak shida masakkan.
tolonglah sedap sangattt. setiap kali suap kat mulut harus pakej mata juling sebab sedap sangat.



menu ialah ikan sarding goreng, sambal tumis petai ikan bilis, masak lemak terung ikan masin. helpppp.
timun n fish ball soup tu tambahan sebab makan kat rumah.
telan air liur.
bila nak buat makan2 lagi ni. aku suka betul masakan kak shida. air tangan dia menjadi sangat la.
pack kan bawak balik untuk mama sekali.
mama terus, "mama nak tinggal rumah kak shida la..tak pun biar dia tinggal rumah mama..sedap betul dia masak."

nanti la birthday laki aku ke. suruh kak shida masak.
haha dasar pemalas..birthday laki sendiri pun nak orang masak. wth. ;p
we'll see.

ok tu je.
rajin i update entry lain yang boleh tahan lama tertunggak. :D

1 Comments:

mekja_kun said... [Reply to Comments]

Telan-telan ailioq tengok menu tu. Err, nak sambal tumis petai ;( Sedapnya...

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...