Instagram : @peejburhan

kesian datuk K jadi mangsa

haha tajuk memanggil sangat.
aku rasa if korang dah baca blog ni lama mesti paham sangat la kalau aku sebut datuk K.
yeee apa lagi kalau tak misai aku yang sikit lagi nak sama macam datuk K.
ok tipu. exaggerate lebih. takda la sampai begitu.
eiii don't want.
tapi sian datuk K jadi mangsa. sorry Tok Ti.
tapi memang dulu masa dia memula kawin ngan siti nurhaliza, memang orang fokus ke misai datuk K je kan?

nway, tau la kesibukan yang melampau, tambah ngan masa mencemburui ku.
aku memang dah takda masa la nak threading apa bagai.
kalau tahap ngeri sangat n rajin datang, sendiri la aku betulkan kening aku.
aku memang dah lama la tak jejak bangsar or publika nak kasi tebas kening n misai ni.
ok bukan misai la. orang panggil upper lips punya hair kan. hahha.
ngeri sangat sebut misai.
so tu lah. kening boleh la buat. misai ni la malas.
kadang buat sendiri gak.
aku pernah share kan dulu? ke tak pernah eh kat blog?
aku pun lupa la.

kalau la misai kau kronik.
kau takda masa sangat la nak uruskan.
boleh buat kat rumah.
macam aku, aku beli shaver kening.
tau kan? dia jening panjang macam pen tu.
selalu guardian or watson ada jual.
so kau kasi shave pakai tu je.
guna shaver kening tu n ikut arah misai tu.
jangan lawan arah or jangan la kau pakai shaver besar tu. itu ngeri.
kang korang bertukar menjadi gorilla atau chimpanzee i tak bertanggungjawab ok.

so aku punya shaver kening tu pun dah lama.
dah ala-ala tak tajam.
eh ok la boleh je, sebenarnya i malas. hahah.
tapi ngeri la misai aku ni. sebab macam aku cakap sikit lagi nak dah tebal ala2 misai tebal..ular sawa.

if nak pergi threading tempat biasa bangsar n publika la.
tapi lama tak pergi kan. aaaaaa...
nak pergi ampang point memang aku tak kuasa.
sebab situ parking hazab betul.
so terbiar la muka aku ni.

aku tak tau area sini ada kat mana.
if tau takpa la senang.
takda la jauh nak meredah kan.
tetiba hari tu aku lalu depan area office.
tengah jalan jam tu tengok la office daripada jalan depan tu.
terbayang kalau naik sign board ni mesti kembang2 je hidung.
tengah tengok tu ternampak pulak macam ada saloon india.
aku dah macam. e eh ada lagi ke tu?
sebab signboard dia nampak malap n macam dah pudar.

dah la betul-betul block yang sama.
cuma beza floor je.
terus esok lusa tu tengah sembang ngan elly..ajak dia check.
sebab aku tengok kening elly pun boleh tahan dah ala2 hutan belantara. hahaha.

check. e eh open.
tekan bell takda orang pun.
bell pulak sampai 3. tak tau mana satu.
tekan semua. baru ada orang keluar.
yeayyyy. memang ada threading. *lompat tepuk-tepuk kaki*

nasib harga pun sama murah semua.
tapi tu la aku nak buat kening n upper lips je.
elok dia buat, dia kata nak buat tak kat dagu.
aku dah macam, "hah ada ke?"
dia kata ada sikit.
terus aku dah macam. biar benar. tak perasan lak sebelum ni.
adakah selama ni aku berjanggut tak perasan pulak.
so biarkan la dia buat.

tapi tu la. first n last la i buat kat situ.
sebab agaknya clean sangat.
terus naik ruam la, keluar jerawat la. stress ahkak.

but whatever la.
janji aku dah happy.
sebab lepas ni rasa-rasa rupa dah ngeri sangat ala-ala amazon.
ada tempat dekat je boleh buat threading.

btw, siapa kat area ni n nak buat threading tapi tak tau nak tuju mana.
boleh la try situ.
nama saloon dia milda's tak silap.
kat platinum walk, blok B, tingkat dua.
naik lift kat sebelah sen heng tu.



4 Comments:

f.i.e.z.a said... [Reply to Comments]

gelak bila part berjanggut tu hahahhaa kelakar wehhh.
kita memang biasa buat sendiri je buang misai :D

Anonymous said... [Reply to Comments]

Takut sakitttt

Anonymous said... [Reply to Comments]

peej, kedai threading ampang point, name ape? tingkat berapa? helpppppp

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

janggut tu menandakan orang yang sangat wise ahahahaaa. eh tapi setahu kta xboleh buang bulu kening kan? misai xpe. hihi

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...