Instagram : @peejburhan

semua masih ada ye.

[STICKY POST - scroll down for new entry]

untuk mengelakkan kekeliruan.
sini i bagi tau yang i masih jual ye semua benda yang aku meniaga selama ni.
cuma aku je malas update.
takkan nak beria-ria update kan. huhu.
tapi akan sentiasa ada je customer beli.
mostly dah regular. so dah tau aku mmg ada je jual.

tapi ramai jugak yang whatsapp n tanya sama ada aku jual lagi tak tabita, ephyra semua tu.
jawapannya adalah ye, saya masih jual.
so kalau nak sila whatsapp je aku kat 012-2758575

ephyra premium box

1 box rm180
2 box rm330
3 box rm480

*free shaker, woven bag, free postage.
+ 1 skinbar, 1 free gift.

ephyra trial box 

1-3 box rm60/box
4 n above rm55/box

* free postage, free shaker

ephyra skinbar

1 rm39
2 rm75
3 rm100

*free postage


desi damayanti skincare (tabita)

trial kecik rm120
trial besar rm150
reg set rm250
exc set rm280

*free postage


krim ibu putih

30g rm55
50g rm65


ekstrak kacip fatimah

1 botol rm96 (incl postage) rm99(ss)
2 botol rm175
3 botol rm250


ok tu aku jual now.
semua post yea.
aku dah takda buat COD now.
takda masa la.

n lately ni ramai pulak yang whatsapp cakap nak jadi agent la, nak jadi dropship la untuk tabita esp.
boleh je. i ada harga untuk korang nak dropship n agent. bisa di atur.
so kalau nak whatsapp so aku bagi harga untuk itu.
rezeki dah ke arah itu pulak. Alhamdulillah.

ok itu je update ringkas tentang produk yang i jual ye.
kalau nak order Ellfie pun boleh.
tapi tu melalui HQ terus ye. tu korang whatsapp 013-2755197.

sila take note. tu dua nombor yang berbeza ye.
bawah ni untul Ellfie sahaja.
nak order lelain pakai no aku. yang kat atas tu.




2 Comments:

Anonymous said... [Reply to Comments]

ingat dah xde jual. sy dah 2bulan cari seller lain. thanks

peej said... [Reply to Comments]

@Anonymous loh ye ke. ada je la :D

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...