Instagram : @peejburhan

ku pikirin

macam ke hapa je tajuk.
sumpah pening pikir tajuk.
but nway mood rasa nak update blog.
lately ni tak tau nak cerita apa.
cerita banyak tapi tak rasa nak cerita.
boleh macam tu? boleh laaaaa…

aku dah la pening ni.
aku selalu beli bubble wrap envelope untuk post tabita.
senang kerja, masuk n seal je.
kerja senang, barang selamat.
so ni tinggal few je sampul tu. nak order la.
boleh lak dia kata dah tak jual.
sebab kilang dah tak produce.
e eh kau. suka hati je tauuuuu…
aku suka la sampul tu.

solution patut aku beli la sampul macam tu jugak tapi warna kuning tu.
aku dulu pakai tu. tapi tak suka sangat sebab dia kecik sikit n jenis kertas.
so dia macam cepat jahanam. me not loike.
yang aku guna now warna putih, besar sikit n jenis plastik.
macam best. dah takda pulak. benci tau.

so semalam jenuh la google.
jumpa la sampul kuning tu. tsk.
tapi rasa tak best ok.
so godek2 nampak ada jual bubble pocket. menarik gak.
pakai tu then masuk la kat courier bag kan.
tapi tu la aku dah beli semalam. settle urusan. tapi status pending lagi.
tumbuk kang.

aku malas pakai bubble wrap jenis bergulung tu.
dah la makan space nak simpan.
pastu nak balut nanti kena gunting2.
pastu kena selotape sana sini.
memakan masa nak pack.
kalau post sikit ok la.
kalau tengah barang banyak nak post tu. amik kau menangis nanti.

dah la nak puasa ni.
aku pun tak sure kenapa tapi bulan puasa je mesti banyak order masuk.
semua nak lawa time raya kot. heheheh

nway. siapa ada suggestion mana boleh beli bubble wrap envelope tu?
yang macam jenis aku selalu pakai tu.
sharing is caring.

eh ok la. nak mandi siap.
sat lagi noy sampai.
kang dia sampai aku duduk macam ni lagi bising dia.

siapa nak beli barang semua ada stock ye.
just whatsapp je 0122758575

eh aku ada produk baru nak kenalkan.
nanti senang aku update dalam this week.
kita cuba. kita cuba. :)

2 Comments:

sya mokthar said... [Reply to Comments]

ku pikir tajuk lagu...
rupanya entry..
jangan pikirin abang..lalala..
muehehe..

Anonymous said... [Reply to Comments]

Peej. Guna la flyers poslaju yg prabayar tu. Dlm dah siap ada bubble. Size s RM6. Kalau sabah sarawak warna biru berapa RM lupa la..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...