Instagram : @peejburhan

mari mari. rapat rapat.

weekend yang indah.
wah indah la sangat.
ye indah sebab tak kemana.
bangun je terus memasak.
masak dah la simple je. sebab kata laki aku kalau boleh hari2 nak sambal je kan.
so menu hari ni sambal ikan bilis kentang.
sekali makan licin. malam kang maybe buat nasi goreng je.
percubaan merajinkan diri memasak.
sebab kak fillanie dan kak elly kita asyik bebel suruh masak.
ok la mari menyahut cabaran.

ok la. sambil menikmati makanan yang boleh tahan lazatnya. whahah nak jugak.
dapat jugak menjimatkan duit. gituh.
dan tak perlu la kemana-mana.
sebab lepas makan sepinggan penuh. laki ku mata kuyu. tau-tau tertidur kembali.
yeahhh i loike.
aku memang suka melepak kat rumah. pastu takda gangguan.
gangguan as in elok aku online, layan youtube ke, tv series ke, laki aku sibuk mengendeng pastu banyak tanya. kacau ok iolls nak fokus.
so ni dia tidur rasa macam, wahhhh nyaman. hahaha.

oh sebelum lupa.
aku dah update kat instagram n facebook.
maybe ada yang tak perasan so bagi tau sini jugak.
Skincerity dah restock yea.
hari tu ramai order aku takda stock.
n ku berjanji once ada akan ku inform melalui segala platform la.


:: RM250 (Semenanjung Malaysia) : RM260 (SabahSarawak) ::

kali ni datang dengan box kecil je.
bagus just nice untuk produk tu. sebelum ni besar sikit kan kotak dia.
kandungan adalah 26.4ml.
tahan quite lama. sebab mula-mula je pakai setiap malam.
lepas tu boleh je pakan seminggu 1-2 kali sahaja.

favourite MrB ni.
sebab if produk skincare lain kan leceh banyak sangat kena pakai.
ni senang je.
nanti sebelum tidur dia roll kan seluruh muka dia.
terus tidur. esok bangun pergi kerja cuci muka senang je.

dulu muka laki aku berkawah2. bak kata orang macam bulan tu.
serious. tapi now dah elok bersih.
ada la sikit2 lagi tapi getting better tanpa disedari.
kadang duduk2, aku lak terkejut tengok muka dia macam bersih.
pastu mula la aku menggelupur rasa macam eh apesal dia rajin pakai ni? aku tak berapa rajin.

ni antara latest pic. masa nak balik dpd redang hari tu.
ok takda la flawless. ada la few bumps. tapi ok la kan. :D
harap maklum ni takda edit ke filter ke apa ye.
biarlah orang nak kata aku ni lembab bab meniaga, tak reti nak marketing ke apa, nak naik kena pandai pusing.
well aku bukan macam tu. aku tak suka menipu semata untuk keuntungan.
biar la biasa-biasa aje janji jujur n hati aku tenang. gituh.
motip tetiba promo pastu emosi? hahahhaha. saiko apa.

btw currently ada promo combo sale ni.
selagi stok masih ada.
so berminat sila contact aku cepat.



combo facial soap + toner = RM130
combo night cream + day cream (exc 40g) = RM170

siapa nak beli loose items lain pun boleh contact aku.
akan ku bagi tau price.
if nak beli set pun semua ada ready stock



Trial kecik RM110
Trial besar RM150 
Regular set RM250
Exclusive set RM280

apa beza dia semua ada details kat pic atas yea.
anggaran tahan berapa lama tu aku bagi minimum la.
sebab ramai jugak yang inform dorang punya tahan sangat lama.
ada jugak kata eh apesal cepat abis. so ikut penggunaan masing2.
so aku bg la anggaran, kang menjanjikan tahan sekian lama. kang orang pakai kejap abis.
kang tak pasal orang hangin je. kan kan kan.

selain daripada tu aku jual jugak Ephyra n Krim Ibu Putih.
Ibu Putih memang aku tak pakai.
sebab aku memang takda la rajin n obses sangat jaga kulit.
tapi Alhamdulillah ramai suka produk ni n repeat beli.
maybe sebab harga dia pun murah n berpatutan kan.


Ibu Putih 50g RM75
Ibu Putih 30g RM50
postage +Rm5

tak sure aku dah share ke tak.
tapi mama ada pernah buat testimonial dulu CLICK HERE.
suka sangat la tu kot.

Ephyra pun ada.
nak details pasal Ephyra boleh baca kat label Ephyra

aku lama tak amik gak.
sebab bukan then rajin seminggu pastu malas 4 minggu. macam tu la.
sampai la few days ago aku tengok kulit kaki aku kering macam nak gila.
kering macam kulit kayu dah aku rasa.
ngan pecah sana sini jari semua. tangan pun. tah kenapa.
diri tak berapa rajin nak apply lotion siang malam.
so solution ialah start amik Ephyra again.
baru 2 hari amik kulit jari tangan semua ok n lembut.
macam magic pulak.
now kaki pun dah start lembut padahal baru day 4 ambik.
tu antara yang terpaling cepat nampak kesan la.
selain daripada tenaga.



banyak lagi la kesan baik dia kalau terus rajin amalkan.
nanti rajin aku share la lagi.
if nak ni details harga.

Ephyra (30 sachet) RM197
Ephyra (10 sachet) RM68

pembelian lebih dpd sekotak akan dapat great discount.
as usual nak inform harga promo untuk 2 kotak n 3 kotak kembali.
siapa biasa beli Ephyra ngan aku tau berapa harga promo tu.
so berminat sila contact.


postage setiap hari isnin-khamis.
pembayaran sebelum pukul 2pm akan post on the same day.

ok chiow.
rajin nanti kak jah update lagi.

p/s: ada reseller price untuk produk2 ni. contact if interested.

2 Comments:

Filla said... [Reply to Comments]

waaa Kak Jah rajin.. tekesima ahkak.. aku macam nak try skincerity atau krim ibu putih.. tapi tengah konpius... nanti tolong bg pencerahan sikit, takpon tolong cerahkan sikit muka kakpilla ni.. mana sesuai?

pol said... [Reply to Comments]

aah la da bersh muka ben.

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...