Instagram : @peejburhan

Pengguna Setia & Duta EPHYRA

[sticky post- scroll down for new entry]

dah lama tak cerita pasal Ephyra.
so kali ni entry pasal Ephyra.
sedar tak sedar dah nak 2 tahun aku jual Ephyra.
macam mana aku tau? sebab ingat aku start bersama Ephyra elok lepas wedding aku. :)
time flies.

daripada Ephyra baru je muncul, now dah ada duta dah Ephyra ni.


rasanya korang pun mostly tau. sebab pernah aku cerita dulu.
Memey start minum Ephyra since July last year.
so since then dia start rasa hasil bagus Ephyra, kulit dia lebih lembab and tak kusam lagi.
Memang la kita akan cakap, eleh kulit Memey tu bukan problem pun. memang ok je daripada dulu.
memang betul. tapi kena ingat masalah kulit bukan je bermaksud jerawat or parut ke.
tapi kulit kering, kusam dan tak sekata pun adalah salah satu masalah kulit.
so itu la yang dialami oleh Memey.
lepas minum Ephyra rajin pulak Memey ni share kat personal Instagram dia pasal Ephyra.
secara sukarela. sebab macam kita la bila puas hati tengok diri sendiri mesti nak feeling n rasa wah lawanyaaaa. gituh. hahha.

tapi Alhamdulillah memang kulit Memey jadi lembab dan cerah berseri lepas minum Ephyra untuk few months.
ramai yang notice perubahan tu termasuklah suami dia Norman Hakim.
Norman pulak bila tengok kulit Memey makin berseri, dia tanya la apa Memey minum.
so Norman pun start minum. haaa jangan tak tau lelaki pun boleh amik Ephyra ye.
now Norman sendiri dapat rasa kehebatan Ephyra bila kulit dia lebih lembab, dia rasa lebih cergas dan bertenaga.

so start daripada situ lah Pengasas Ephyra, Puan Amiza mula mendekati Memey dan startlah kerjasama mereka dengan produk Ephyra.
so bermulalah journey Memey Suhaiza dan Norman Hakim sebagai pengguna tegar dan kini dilantik menjadi jurucakap/ Duta Ephyra.




siapa yang belum rasa Ephyra, start la sekarang n notice sendiri perbezaan yang ada.
jangan risau sebab EPhyra ni terbukti Halal oleh Jakim & selamat oleh KKM.
since certain orang very particular pasal ni.
n now aku tengok ramai je share pasal certain produk yang ada isu ngan logo halal n sbg..



Ephyra jugak sesuai untuk ibu yang menyusu badan.
Memey pun masih menyusu baby Awish, ibu dan baby akan dapat manfaat yang sama.
banyak testimoni yg bagus pasal ibu menyusu badan.
aku pun pernah share dulu daripada customer aku sendiri.
so Ephyra adalah safe untuk breastfeeding mom.


Ephyra ada 2 size.

Premium Pack (30 sachet) - RM197
Trial Pack (10 sachet) - RM68

harga if beli more than 1 box ada discount yea.
tu boleh contact aku.

interested boleh sms/whatsapp 012-2758575

semua ada ready stock. :D

2 Comments:

Seri Kandi Tanah Jauhar said... [Reply to Comments]

patutlah hari tu tengok Norman Hakim berlakon cerekarama nampak macam muda beno

shakiza said... [Reply to Comments]

pija...xde discount lagi ke...huhuhu...betul2 leh nampak kesan ke beb?

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...