Instagram : @peejburhan

tak terlarat.

bulan ni super busy kot.
maybe sebab promo.
sebab tu jugak aku now buat postage isnin-khamis.
tu pun baru 2 weeks ni buat macam ni.
kalau tak straight isnin-sabtu.
penat weyh.
takda time nak buat apa pun kadang rasa.

aku bangun pun dah pukul berapa.
bangun terus attend segala order ke apa.
tutup order pukul 2pm.
sambil tu online kejap la dapat.
then start isi borang poslaju tu.
today paling gila la. amik kau isi borang je sejam setengah.
then start packing. sambil tu ada orang order still aku attend.
if sempat siapkan sebelum gerak, even buat payment after 2pm aku post jugak.
if terlalu banyak nak pack n tak sempat so aku post ke hari post seterusnya.

then terus siap pergi post pulak.
then lepas tu pergi makan.
if tahan selalu lepas post baru makan.
if lapar nau, selalu aku order je apa2 delivery.
then balik relax kejap.
kadang ada customer nak COD.
so tunggu la. sambil tu la nak online ke, nak tgk tv ke apa.

*sambung. tadi aku terpaksa stop sebab suami ajak keluar*

haaa tak abis ayat dah di ajak keluar.
baru nak suarakan.
pastu nanti malam around 10-11 macam tu laki ajak lepak.
aku kang tak ikut dia sentap.
so layankan je la.
bukan kejap2. sampai pagi.
so perut harus lapar.
tengok orang makan, kau pun nak makan.

by the time balik dah pukul berapa.
time tu la mana sempat aku online.
then lepas subuh tidur.
then rutin balik bangun n sama la.
aaaaaaa. penattt. atleast keluar sekali sekala ok la.
ni selalu. i is kepenatan n nak relax jugak kan.
me time katanyer. tak dapat der.

tu takpa lagi. dah keadaan makan gaya gini.
berat aku meningkat ni.
baju semua al ketats dah.
stress mak nok.
ok poyo lebih la kan. motip nak stress padahal sepanjang hayat memang gemuk pun khen.
tp kau rasa la. mengah lebih pastu tang baju ketat tu takleh blah tu.

ok diet diet. righttt.
diet la sangat.
padahal elok kul 3 pagi order nasi goreng kampung. hua hua.

ramai tak tau pulak pasal promosi.
korang terlepas pandang kot.
so nak tau promo apa ada CLICK HERE
promo abis 31/12




1 Comments:

tenku butang said... [Reply to Comments]

Bz yg masyukkk xpe.. heee.. rezeki tuu

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...