Instagram : @peejburhan

Skincerity


New Product in the house.
as usual harus aku try dulu baru boleh cerita.
sebab tu amik masa baru aku update even ada dah war-warkan yang Skincerity coming soon aku akan jual.

ok sebelum cerita pasal pengalaman pakai ni.
harus cerita dulu apa Skincerity ni.

Skincerity adalah keluaran Nuccerity International & merupakan produk kosmetik berteknologu tinggi yang dicipta oleh pakar-pakar kulit America dibawah geran r&d kerajaan U.S. SBIR NO. (AR444355)

Skincerity Nightly Breathable Masque ialah satu revolusi baru untuk masker yang boleh bernafas, sekaligus untuk gantikan set skincare kita.
or boleh meningkatkan mutu set skincare yang sedia ada bila diguna bersama Skincerity.

Skincerity dicipta khas untuk masalah kulit.
Sesuai untuk lelaki dan perempuan.
Kanak-kanak malah bayi pun boleh guna.

Keputusan kajian yang dijalankan oleh university health science centre di san antonio texas menunjukkan 67% daripada pengguna yang diuji mengalami perubahan mendadak dari segi keanjalan kulit dan kekurangan kedutan sebanyak 39% sehingga 200%.

  • Revolusi teknologi kulit yang bertindak sebagai layer kedua kulit.
  • penyelidikan teknologi ini dipatentkan dan dibangunkan oleh ahli dermatologi dengan sumbangan tabung national institutes of health.
  • Skincerity telah diuji dan telah mencapai standard professional komuniti perubatan.
  • Skincerity juga berkesan merawat kulit bekas jerawat. Skincerity dapat kurangkan lebih 74% bakteria mengakibatkan jerawat.
just pakai sekali Skincerity sehari.
ratakan pada permukaan muka dengan hanya "roll on' botol Skincerity sebelum masuk tidur.
lapisan masker yang terbentuk sangat nipis tidak akan menyerap macam krim. 
tetapi lebih bertindak sebagai pembalut luka yang menyamai kulit untuk memelihara, menyimpan dan mengawal kelembapan.
Skincerity mempunyai dua agen anti-oksidan yang sangat kuat dalam merawat kulit iaitu Vitamin E dan Grape Seed Oil.

Kebanyakkan pengguna laporkan tona kulit bertambah baik dalam 1-2 hari sahaja.
walaubagimanapun, tempoh untuk pulihkan kulit adalah pelbagai dan bergantung kepada keadaan kulit sejauh mana masalah yang dihadapi.
kebanyakkan pengguna akan mula melihat dengan jelas dan merasai perubahan dalam masa seminggu penggunaan.
Dengan penggunaan berterusan kebanyakkan pengguna melaporkan dapat menyelesaikan masalah kulit kusam, tona tak sekata, tekstur kulit yang agak kasar, kekeringan kulitm bintik2 penuaan, dan masalah pori-pori, garis penuaan dan kedutan.




ok dah cukup bebel benda basic. aku bebel panjang lebar macam korang rajin baca.
masa mula diperkenalkan produk ni.
aku rasa biasa je. then nampak pic atas ni macam teruja.
then aku kaji sikit la pasal skincerity ni.
macam seram nak pakai pun ada.
ye la, so far kulit aku ok la. so macam takut nak cuba sembarangan kan.
tapi tak cuba tak tau kan.
so dapat je. after few days aku beranikan diri cuba.

mula-mula pakai rasa macam apa ni. tak nampak apa pun.
sebab kau rollkan benda ni kat muka kan. nampak pun sipi2 je.
then dah pakai relax la. aku terus online.
pastu tetiba rasa muka ketat n keras. uiksss.
terus pergi tengok kat cermin.
oooo dia memang jadi macam selapis mana kau roll kan tu.
dia jadi macam bentuk gam tu. or kulit putih.
ketat gila muka. hua hua.
tapi best teruja sebab bau sedap.

then after awhile gosok2 muka. pastu rasa sesuatu. oh dia macam boleh kopek.
halus je.
lagi la suka. kau tau la kopek2 ni kan feel dia lebih.
addicted pulak. 
tapi tahan sebab kang dah kopek semua apa faedahnya.
so tidur lepas tu.
then bangun tidur sambung kopek lapisan tu.
then ke toilet bersihkan.
my oh my. sumpah macam terkejut sebab muka jadi super licin n moist n tak tau la nak cerita.
if macam kat atas kan aku ada kata ada laporan daripada pengguna nampak dalam masa sehari dua.
serious ok!!! aku pakai malam pertama tu dah rasa terbaik gilaaaaa.

oh aku siap pakai area buku lali. ye aku memang obses nak betulkan buku lali sbb kalau tak horror sangat.
pastu memang terkejut la tengok oit tak macam malam sebelum tu masa aku pakai.
apa lagi barang best. terus aku bawak satu untuk mama. suruh dia try. tak sure dia dah try belum.
serious terbaik n terkagum2.

sampai tahap tak sabar nak tunggu malam n pakai ok.
pastu pagi terkagum2 bila dah bersihkan muka.
rasa macam lihat kulitku. cantikkan kan. 
haha tak tau la kalau syok sendiri ke apa. orang tengok biasa je ke.
tapi lantak la, janji sendiri rasa macam bestnyaaaaa.



Cara penggunaan tak susah. Roll kan je kat mana-mana yang korang nak.
macam aku akan rollkan kat muka, kat scar yang aku nak hilangkan n buku lali.
bila pikir rasa la macam eh letak muka letak kaki la apa.
tapi pikir balik dah sorang je guna, so ok la.
plus before pakai dah bersihkan pun muka, basuh kaki ke apa semua.

so ni cara nak tanggalkan pulak.
macam aku usually aku suka macam peel dia. macam feel sangat. hua hua.
pastu nanti aku akan basuh muka pakai cleanser macam biasa.
kadang-kadang akan ada tinggal sikit lagi melekat2.
so boleh guna tuala kecil untuk bersihkan. ada dia bekalkan kain sapu tu.

buat perlahan je, jangan la di tonyoh2 pulak. sebab dia tak susah pun nak tanggal.
sebenarnya masa cuci sisa skincerity tu lah yang mantu kulit untuk menunjukkan lapisan yang baru sel kulit yang lebih muda dan sihat.

Skincerity ni boleh tahan sebulan ikut cara penggunaan.
bila kulit dah ok. after 2 weeks tu boleh pakai selang sehari.

Harga?

Semenanjung Malaysia - RM250
Sabah & Sarawak - RM260



Semua barang ada ready stock.
  • Ephyra
  • Ephyra Trial
  • Tabita Exclusive
  • Tabita Regular
  • Tabita Trial (repack)
  • Krim Ibu Putih (30g)
  • Krim Ibu Putih (50g)
  • Skincerity

Current promotion.

  • Tabita Exclusive/ Tabita Regular dapat FREE Krim Ibu Putih (15g)
  • Tabita Acne Cream or Eye Cream - RM75 (Normal Price RM115)
  • Tabita Exc Night Cream (40g) - RM90 (Normal Price RM140)





1 Comments:

Norzaimah Jinggal said... [Reply to Comments]

Salam..harga skincerity tu tmasuk postage?

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...