Instagram : @peejburhan

memang panas tak sampai ke petang.

aku takda masa betul la nak pergi buat laundry tu.
so since baju dah dua bakul. basuh sendiri la.
panas dengan harapan tolong la kering.
atleast baju tak kering tapi cadar n sarung bantal tuala semua ni kering la.

terlena kejap tadi
apa la gelap sangat luar.
nice. rupanya hujan renyai.
kong jaq betul. dah la hujan renyai lak tu.
tak sedar la.
amik kau basah abis semua.
pastu siap tergolek2 lagi ke bawah. herghhh.
nak tak nak memang kena basuh again.
cissss. memang kena pergi jugak la.
kalau tak sampai bila tak kering segala ni.
takkan nak kena beli dryer pulak khenn.
melampau sangat.

tapi bilanya aku nak pergi tah.
malam ni je dah berderet orang nak amik barang.
esok dah membusy lite2. maybe malam besok baru free.
we'll see.

sambil tu dok la check out harga dryer.
uhukkkkk. memang tak la aku nak beli terima kasih.
baik benda benda laik.
yes im kedekut like that.



3 Comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said... [Reply to Comments]

setuju .. cuaca skrg sgt tak menyebelahi. 1 loads nak kena 2hari baru kering. harapkan panas pagi jelah.. ada lagi 2 loads menunggu tu. pening

Cik Aann said... [Reply to Comments]

macam saya jugak mesti particular bab2 harga,,hehehe

Alhamdulillah.. Rezeki Business bulan Ogos..4 figure income in hand.

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

skrg musim hujan kan. pagi tadi basah lencun nk pergi kerja sbb hujan lebat gile. dgn banjir lagi, mmg sampai lambat la tadi. ye sy sokong pembelian dryer tersebut!

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...