Instagram : @peejburhan

"kuala lumpur..."

ni weekend last week kot.
tetiba aku macam stress n bosan gila dok rumah.
pastu laki aku kata jom la keluar.
kelakar. dah kul 11pm apa aje yang ada.
nak jauh2 sendiri malas kan.
dia kata jom la jalan2 pusing2 je.
ok jom.
hahahha loser gila weyh jalan pusing dalam kereta pun gembira.
sedih betul hidup dah kawin n tua ni.
nak keluar tapi nanti sendiri malas n tak kuasa.

yang aku dapat keluar pusing KL terus nyanyi lagu, "kuala lumpur..kuala lumpur...bla bla bla"
lupa lak lirik lagu tu. ala yang ada lagu dalam cerita rock oo tu. ahaha
pastu alang2 keluar tu aku ajak dia pergi kg baru.
lets makan nasi lemak city garden lama tak pergi.

tapi laki aku ni gila tak best.
aku keluarkan camera amik2 pic dia marah.
dia kata simpan la. orang perati camera tu.
me, "kalau jadi apa2 u lawan la."
him, "i dah tua ja. tak larat dah."
cehh hampeh betul.

so snap ala kadar je.


nasi lemak city garden.
amik 5 je. jangan tamak.
rasa nak lagi kita tambah kemudian.



lauk2.
aku nak ikan bilis petai tu tapi takda.
so Mr.B amik segala ni.
ada sambal paru, sambal kentang, sambal tempe, rendang daging.
menangis aku makan.
bukan sebab sedap tapi sebab tak sedappppppp...
manis like chilake.
kejadah betul masak manis2 ni la.
dulu tak begini.


paling menyedihkan sebab nasi lemak ni pun tak sedap dah langsung.
biasa-biasa je la.
kalau dulu aku boleh sekali makan 4 bungkus la.
pastu esok pagi balun lagi 4.
now nak makan 2 ni pun macam memaksa2 je.
tak sedappppp. kims betul.


malas nak layan aku sebab bengang dia suruh simpan camera aku tak bagi.
hahah ye la kat situ kan macam scary sikit.
sebab banyak remps kan.
aku pun cuak sebenarnya. aku ni kan trauma rempit tak berkesudahan.
tapi dah ada laki takda la scary kan. rasa selamat.
tapi dia sendiri cakap diri dah tua. harus la akur n simpan la camera tu.

so mak hanya mampu cam whore bila dah masuk kereta je la. huhu.


perempuan gembira dalam jalan-jalan sambil nyanyi lagu kuala lumpur. hahha.
di harap lepas ni lebih rajin berjalan la.
aku ni nak berjalan, tapi sebenarnya sendiri malas bersiap n nak keluar.
pastu memikirkan jalan jam.
pastu carik parking seksa.
pastu sesak ramai orang. ihhhh rimas.
pepelik je perangai dah masuk 3 series ni.



4 Comments:

Beautyfull_Maria said... [Reply to Comments]

Mmg da x sedap da mkn kt situ...bilis petai pon da lama xde trus lg potong rasa nk mkn kt situ dah...

Yatie said... [Reply to Comments]

baru nak mengidam makan situ... bila u ckp tak best ..tak jadi la. Dah 10 tahun tak makan situ

Mrs.R @ Emi said... [Reply to Comments]

xsdp dahh?dulu zaman berchentaa suka la jgk p situ

suezen said... [Reply to Comments]

mknn makin mahal n x sedap....alahai

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...