Instagram : @peejburhan

cuaca yang indah.

bestnya cuaca. macam redup je kan.
best untuk apa?
untuk tidur la.
tapi tak boleh.
sebab hari ni ramai nak amik cookies la, ephyra la, tabita la.

tadi kul 11 dah bangun.
customer dah sampai depan rumah tunggu cookies.
hua hua. kelam kabut. nasib dah siap pack semua.
menepati masa betul.

then dok sorang layan perasaan.
jarak 1/2 hour macam tu ada lagi yang amik cookies.
pastu redup syok je.
rasa nak tertidur je rasa.
memang tertidur pun. tapi kejap2 je dapat. 10 minit. 15 minit.
sebab berselang seli orang amik cookies.
pastu nanti tak pun hp berbunyi orang nak confirm amik barang.
aaaaaa.
dan ku akan begini sehingga malam kang.

aku patut kena ke rumah mama ni.
nak top up tart.
tapi tak tau bilanya nak pergi ni.
tapi nak taknak kena gak pergi amik.
kang esok orang nak amik takda stock kang.

oh aku dah raya dulu. hu hu.
tapi tu la. ni sakitnya perut.
dah telan panadol.
cara paling best adalah tidur.
supaya tak rasa apa.
but what to do. nak tidur bagaimana kalau ada kerja kan.

tak tau nak buat apa ni.
ngantuk n stone je rasa.


1 Comments:

ayahmamilisa said... [Reply to Comments]

chill peej..hehe..samela kita, dah cuti puasa dah..berguling2 sakit sabtu ritu..huuu T___T

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...