#sayajual

Tabita Desi Damayanti Skincare
-Tabita Exclusive Set RM280 -Tabita Regular Set RM250 -Tabita Trial (repack) Besar RM150, Kecil RM120

- Premium Box (30sachet) RM197 -Trial Box (10sachet) RM68

-30g RM55 -50g RM65

-RM96 (SM) -RM99 (SS)

Dr. Glow
- 1 set (Cream & Serum) RM150 *Promo

kot ye pun rajin bebenor

semalam tidur lewat.
biasalah kan.
then pagi terjaga sebab rasa tanda dok mencucuk2 kat aku. apa nih.

me : u buat apa ni?
Mr.B : i nak carik hp i. nak tengok pukul berapa.
me : hishhhhh. pukul 9.30am la.

tutup aircond. bukak kipas. sambung tidur.
laki aku bangun n bukak lampu.
eeee perlu ke?
aku tidur balik.
dia dok la ketung tang. ke tung tang apa buat tah.
tetiba elok lena dia bersuara lagi.

Mr.B : sayang u tak gosok baju i yea?

aku tengok dia tengah berdiri depan almari dah siap mandi n pakai seluar semua.

me : u ni kenapa? hari ni hari ahad la.
Mr.B : hah ahad ke?
me : ye laaa. ahad. u nak gi kerja buat apa?
Mr.B : hahahah. tobby (sorry). ite tu ingat hari isnin moling.
me : eee pelik2 la u ni.

pastu terus dia bukak balik seluar. sambung tidur.
eeeeeee. laki siapa la tu.
kot ye pun suka bekerja. takyah la sampai hari ahad pun semangat bersiap nak pergi kerja.
rajin melampau pulak dia.

oh talking about rajin.
kan entry semalam tu kan.
yang seperti aku jangkakan.
jeng jeng.


memang orang dah tunggu dalam kereta.
dia tetap seround akan sapu jugak.
dia memang macam ni. pagi, petang siang malam tak kira dia nak menyapu dia buat.
kadang if balik lepak tengah pagi pun dia sapu >__<
siram bunga bagai. kau ada orang macam tu? haha suka kau la molly.

semalam balik lepak around 2am.
aku terus bersihkan kucing punya litter box.
n sapu sikit la berpasir.
tapi sapu mana patut je la.
laki aku mana boleh kan.
tetap nak vacuum makan, satu rumah la dia vacuum pukul 2 pagi.
syabas.

jonet hari tu duduk rumah aku jonet pun terkejut je.
Mr.B ni hari2 akan vacuum rumah.
kita vacuum kan tunggu la berapa hari kan. biar horror sikit baru buat.
dia tak ok.
sampai jonet tanya aku, "abang ben memang vacuum hari2 ke apa? rajin gila"
ye jonettttt! sekarang cerita adakah aku pemalas atau dia yang rajin tak macam manusia biasa.
eh tapi aku pun pemalas tak macam manusia biasa. hahaha.

petang semalam macam tu gak.
singgah rumah mama sebab nak hantar barang ada orang nak amik sana.
dia punya la nak cepat sebab sakit perut katanya.
sampai sana dia bukan tuju toilet.
dia berkebun kat luar tu.
tak paham aku.
kalau aku tak di suruh jangan harap la nak buat.
panas kot cuaca. ish.

nway, nak bagi tau.
siapa yang hari tu nak cookies before puasa aku dah ada stock yea.
so boleh datang rumah amik.
aku amik lebih jugak. so sesiapa nak sila bagi tau aku set time boleh amik.
ada chocolate chips, suji brunei n almond square tu. semua rm18 sebotol.
terima kasih.
sodap weyh. iolls bukak sebalang lagi. n dah half gone choc chip ni. heheh.


3 Comments:

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

haha mcm kt kejiranan kta ni, ada pakcik2 yg rajin menyapu & ada pakcik yg rajin cuci kereta. hari2 dok ngelap kereta dia. yg rajin mnyapu pulak selalu sapu dpn rumah and siap tanam pokok2 kt tepi jln. sorg pakcik tu siap sapu tepi jln dpn rumah kitorg lg, padahal rumah dia seberang jln sn. super rajinnya alahai.

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

haha mcm kt kejiranan kta ni, ada pakcik2 yg rajin menyapu & ada pakcik yg rajin cuci kereta. hari2 dok ngelap kereta dia. yg rajin mnyapu pulak selalu sapu dpn rumah and siap tanam pokok2 kt tepi jln. sorg pakcik tu siap sapu tepi jln dpn rumah kitorg lg, padahal rumah dia seberang jln sn. super rajinnya alahai.

cik chinta said... [Reply to Comments]

Umah i xpnh vacum..ha7

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...