Instagram : @peejburhan

pak john stim

last weekend huda n ice awal2 dah set appointment.
nak datang jumpa kat rumah mama.
kata dah lama tak jumpa mama.
mama pun dah rindu nak jumpa cucu angkat dia tu.

aku pun lama rasa tak jumpa.
last time jumpa fahad kemain laju merangkak keliling umah aku.
now dah pandai jalan pulak. jalan apa, berlari kot.
penat papa dia mengejar. haha sampai keluar urat kat dahi.
lincah n happy baby.
gigi pun dah penuh.


happy mama, kejap2 nanti dia nangis sedih.
teringat cucu dia la tu.
pastu tetiba papa n mama sound aku, "kau ni bila nak bagi aku cucu?"
e eh tetibaaaa.
ada rezeki ada la kan, dah takda tu nak buat camno.

nways, malam kita orang gi dinner kat wangsa walk.
malas nak gi jejauh.
so kita orang ke wangsa walk, makan kat sini.


tak pernah try.
ok laaaaa. not bad. tapi sos dia tak syok sangat la.
but tomyam dia je dah best. so ok la.




Mr.B memang tak reti makan steamboat ni.
dia ni memang hardcore minang. benda bersup2 ni dia tak suka.
dulu langsung taknak. tapi slow2 aku ajar gak la makan sup n tomyam.
tapi sikit je la pun dia makan. tak suka.
tetap suka makan kering2 or sambal2.
so malam tu dia order nasi makan ngan segala macam goreng2 ni.
kesian.
ice pun sama tak reti makan.
so kami perempuan-perempuan je layan makan steamboat n grill2.
nyam.







tu takpa. tu takpa.
kat situ leh lak Mr.B jumpa 'kawan' katanyer.
kawan lama bla bla bla.
bukan leh caya. tah2 kekasih lama. eeeee.
dah la macam mengada je perempuan tu.
dah la tak tegur iolls.
aku lak membelakangi dia. aku memang tak gemar orang aku tak suka nak pandang pun.
yang noy dah stockkk..."eee pija kalau aku tu, dah lama aku pijak2. dah la gedik cakap nak lentok2 pastu tepuk tampar abang ben".

hangin je ahkak ok.
pastu bila aku tanya Mr.b kata kawan, kawan.
aku dah macam gedik je. dia kata mana la nak tau dah dia macam tu.
pastu aku cakap la, kalau aku tetiba sembang kemain ngan kawan laki macam tu macam mana?
dia kata, "memang laki tu i pijak2."
oooo dia boleh. aku takleh. menyampah.
hahaha tapi takda la terbawak2 pun.
aku ni kan memang jenis tak amik kisah.
eh suka kau la kan.
kalau lelebih baru awaasssssss.

seronok aku for the past few days asyik jumpa kekawan lama.
semalam dok kira2 ngan jonet.
sedar tak sedar dah 17 tahun kita orang kawan.
lama weyh. kalau ada anak dah nak spm anak. ceaaaa.
so far still going strong. :D
aku memang kawan ni kurang, tapi yang ada berapa kerat ni memang yang terbaik.
yang kita tau persahabatan ikhlas.

aku ni memang tak reti sangat nak berkawan sangat.
tu yang baru lately ni la ada berkawan ngan few kawan blogger. hewhewhew.
harap pun ok takda masalah. kepala pun boleh masuk. ok la kan.
hopefully akan ditemukan lagi ngan kawan-kawan yang baik2.
cea. macam aku baik sangat kan. kah kah.




1 Comments:

WaniGhani said... [Reply to Comments]

tiba2 anak huda n ice da besar.. =_= nampak sgt by kketinggalan dah ni..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...