Instagram : @peejburhan

baru la semangat kembali

setelah ahmpir sebulan i is down kes barang takda nak jual.
semalam dapat barang.
n Alhamdulillah sehari je settle semua trial set ephyra tu.
siap berlebih.
so tadi dengan kelam kabut terus ke office oceanlife n restock lagi.
mih mih mih.
thank u korang.
tanpa korang siapalah saya.
ewahh. artis tak ayat.
serious korang ni kemain laju beli kan. macam piranha sangat.
piranha jumpa korang pun sujud ok.

so yeah siapa nak trial ephyra or normal box ada.
boleh contact aku.
oh satu lagi.
tadi masa restock ephyra trial tu.
dapat sekali shaker ephyra yea untuk yang beli normal set tu.
so siapa yang beli tu akan ku post sekali.
beli set besar je dapat yea.
siapa beli trial set tak dapat.
aku pun tak sure ni promo selagi stock masih ada ke apa.
so siapa cepat dia dapat.
kalau lepas ni takda. tak dapat den nak nolong.

setelah beberapa lama tak kelam kabut sangat macam ni.
bila kelam kabut macam ni baru padan muka apa pun tak sempat kan.
postage untuk today dah tutup yea.

so siapa beli lepas ni. post next week.
esok aku nak rehat. plus if pos jumaat leceh.
nanti ada yang bagi alamat office apa bagai.
kang barang sampai weekend korang bising lak.
sabtu lak aku tak free.
sebab dah ada program.
so next week yea.
tapi siapa nak pick up kat rumah boleh inform.
kita set time.

ok tu je.
takleh nak senang lenang sangat.
berlambak aku nak kena pack ni.
ok ta-ta.



0 Comments:

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...