Instagram : @peejburhan

Unifi buat hal

Ke melaka last weekend.
So kata tggl rumah lama.
Aku mmg cabut semua plug.
Keselamatan.

Semalam sampai rumah around 2am.
Memang aku x online apa sangat.
Masuk tidur sebab kepenatan.
Gila kau dekat 4 jam nak sampai KL.
Penat bukan sebab aku drive tp penat kematu bontot duduk x dpt strecth. Huahua.

Laptop aku tertinggal kat rumah mama.
So segala online dpd hp je.
Membalas itu ini.
Then sedar wifi aku xde.
Maknanya pakai data la.
Data nak max limit dia.
Whattt.

Terus call unifi punya call centre.
Memang prob. Dah try memacam tak boleh.
Baru nak report bla bla. Xtau la bila technician datang.

So now segala urusan sementara aku pakai phone je.
Tau la line phone ni kekadang macam harem.
Kalau 3G ok la.
Kalau dia edge apa pun aku xleh buat.
So nak pantas mengreply whatsapp ke apa payah. 

Hopefully esok ada la technician kan. 
If tunggu few days al pitams la.
Susah sebab bila kerja kau memang kena ada internet baru kerja jalan

Nanti i update lagi yek.
Banyak urusan hari ini.
Nak keluar ni. 
Ok chiow. 


0 Comments:

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...