Instagram : @peejburhan

Testimonial - Nurfarain

Dah lama dah adik ni bagi testimonial dia.
baru sekarang berkesempatan nak tepek.




lawa kannnn. bertambah sweet nampak. :D
glad dia berpuas hati.
memang happy. aku kalau tengok pics lama aku pun tak sanggup.
agak ngeri muka. walaupun time tu rasa macam ok sangat dah muka ni. huhuhu.

aku plan nak keluarkan trial set.
yang packaging sendiri tu.
ikutkan malas. tapi kawan ku tu kata buatlah.
ye la kan. aku bukan buat apa pun.
tengok macam mana. if buat trial set ada sesiapa nak ke?

lately banyak dapat soalan mengenai tabita travel set.
penat jugak menjawab.
so alang2 aku bagi tau sini terus yea.
tabita tak pernah mengeluarkan travel set yang bag kecik warna-warni tu.
yang ada pink, putih, purple, biru ke apa semua tu.
so kalau ada nampak tabita travel set tu, tu bukan keluaran tabita oleh owner ibu desi ye.
tak tau asal usul tabita tu daripada mana.
ok tu je. taknak cakap lebih2. harap maklum.



7 Comments:

Miss Brenito said... [Reply to Comments]

good ade trial coz nk beli set bebetul sgtslah mahal dan khuatiri tak serasi ngn kulit ku.. bila ade trial boleylah ku cuba sendri..

Reena Kamarudin said... [Reply to Comments]

nak jugak set trial kak peej. hehehe

sufiza said... [Reply to Comments]

nak..buat la..sy pon dh lame teringin nk beli tp tkt xsesuai beli yg beso..huhuuu

shuweet said... [Reply to Comments]

nakkkkk kalau ade trial set...leh try

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said... [Reply to Comments]

kalau ada trial, boleh gak cuba

coklat~vanilla said... [Reply to Comments]

sayanak!

coklat~vanilla said... [Reply to Comments]

sayanak!

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...