Instagram : @peejburhan

stock dah sampai.



minggu lepas barang memang hampir licin.
tinggal few je.
ramai pulak yang email/ whatsapp/ sms nak barang yang takda.
ku offer yang lain taknak.
so maka aku kata tunggu this week.
so weekend baru dapat barang.

memula aku kata nanti barang sampai aku bagi tau.
tapi since ramai n banyak medium orang guna.
confirm aku akan lupa nak inform punya.
so aku kata nanti aku bagi tau kat blog.
senang kan.
so siapa last 2 weeks n last week yang nak tapi barang takda boleh contact aku balik yea.
barang dah ada.
tapi barang tak banyak n limited.

sebab kawan n supplier tabita ku nak mengerjakan umrah.
so if barang takda memang tak dapat di tolong ye.
kena tunggu awal may jawabnya.
so siapa nak sila cepat.
n concept siapa cepat n buat payment dia dapat.
aku tak dapat nak reserve kan ke apa.

BE pun stock limited buat masa ni.
but ephyra takpa. barang abis boleh amik kat office je. tak jauh pun dpd rumah ku.

isnin ni aku nak post.
siapa nak contact cepat. payment ok je ku post terus isnin.
siapa nak COD pun bagi tau.
if takda kemana, boleh set time n pick up terus kat umah aku.

oh btw pic tu.
barang jualan hanya tabita, ephyra, be n sne je ye.
ceceh tu bukan untuk di jual.
masukkan pic kat ig n fb sibuk ramai suruh bungkus ceceh.
sebab dorang nak ceceh. cannot.
kesayangan laki ku tu.

0 Comments:

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...