#sayajual

Tabita Skincare
-Tabita Exclusive Set RM280 -Tabita Regular Set RM250 -Tabita Trial (repack) Besar RM150, Kecil RM120

- Premium Box (30sachet) RM197 -Trial Box (10sachet) RM68

-30g RM55 -50g RM65

-RM96 (SM) -RM99 (SS)

Dr. Glow
- 1 set (Cream & Serum) RM150 *Promo

pemberitahuan mengenai isu tabita

ok ada masa sikit ni.
update regarding tabita tu.

aku tau daripada semalam.
a dear friend from singapore bagi link tu.
supaya aku tau sebelum benda ni kecoh.
thank u.

so aku pun reply seperti apa yang aku tau.
then masuk lagi email daripada customer aku.
pun share link yang sama.
thanks to kawan di singapore yang awal2 dah bagi tau.
so bila dapat email. memang dah jangka apa kandungan tersebut.
tapi email dia sangat relax.
just nak bagi tau pasal berita tu.
n dia sendiri tau yang tu tentunya tabita fake.
n dia dah beli n dah pakai tabita yang aku jual lama.
dia ok je. takda masalah semua tu. so dia kata dia tetap akan repeat order.
Alhamdulillah.

then dapat lagi message dpd kenalan di singapore. again aku just cakap benda sama.
then masuk hari ini.
kemain ramai share pasal berita tabita tu.
paling tak tahan share n perli2.
n paling tak sangka, yang rajin share adalah dpd kenalan.
harap maklum fb aku ni 80% readers dpd yang aku betul2 kenal.
tapi mostly readers aku sangat berhemah boleh private message aku bertanya.
tapi yang ku kenal terus share siap ngan macam2 kata.
takpa. suka hati.
yang kelakar. yang beria share tu penjual produk lain.
n tak pernah pun cuba tabita yang aku jual.

ku biarkan saja semua orang tu.
then bila check email ramai bertanya.
ada yang just nak bagi tau.
mostly ok just nak confirmation.
tapi ada jugak garang2 tanya. haha sabar je la.
ku balas mana larat.
sampai banyak gak la masuk ku dah tak larat reply.
memang kena buat entry.
dah la busy 3-4 hari ni kan.
dengan nak confirm order, nak confirm payment. nak layan pertanyaan ni semua.
again tangan sotong sangat hari ni.

so sini nak bagi tau.
yang di test tu adalah tabita fake.
if tengok pic yang di provide tu pun akan nampak terselit wujudnya botol cream yang tabita tak keluarkan pun.
aku dah jual lama. n lately banyak la kisah tabita aku tau.
dan aku tau mana yang ori. mana yang terang2 tak ori.
tapi kalau boleh memang taknak sentuh pasal orang lain.
if ada customer ku personally tanya. aku akan jawab.
tapi saja-saja aku nak up entry kata jangan la beli daripada sekian-sekian sebab dia punya tak ori memang takkan la.

kat sana memang banyak group yang keluarkan yang tak ori ni.
so sila berhati-hati bila beli tu.
make sure kau beli daripada sumber yang betul.
macam aku ada share kat entry aku sebelum-sebelum ni. CLICK HERE
aku agent under kawan aku ni.
dia memang amik ngan ibu desi. owner tabita ni.
so tabita kita orang bukan amik sembarangan je daripada mana-mana agent.

btw kenyataan tu adalah daripada singapore yea.
bukan daripada Malaysia.
berita harian yang orang share kat fb semua tu bukan daripada akhbar malaysia.
boleh beli or check kat online memang takda berita tu.
and ada kawan yang dah contact nstp n kkm memang takda sebarang kenyataan dikeluarkan.
so sebelum share sesuatu benda tu check dulu. taknak nanti jadi fitnah kan.

and seperti biasa yang aku selalu cakap.
so far aku dah pakai setahun lebih. memang puas hati n ok sangat.
sama macam family aku, kawan semua.
takda pun segala masalah macam yang di claim dalam news tu.
rasanya almost all of my customer pun puas hati.
takleh kata all. so kena cakap almost kan.
kang confident kata all, tetiba ada customer aku yang baca ni cakap, "hotak kau la puas hati. aku benci tabita kau!" kang tak pasal kan. hahahaa.

ok so yea. terjawab tak persoalan?
sorry if ada aku tak reply.
sebab dah tak larat la tu. sorry sibuk sangat lately ni.
ni je yang boleh ku terangkan now.
nanti kawan ku dah balik, akan ku cerita lebih details yea.
aku taknak la memandai cerita semua sebab yang deal direct with ibu desi kawan aku.
aku ni bawahan aje.
okies.

selamat berhujung minggu semua.

13 Comments:

Anonymous said... [Reply to Comments]

sekarang ni ada tak tabita keluarkan tabita for travel set ?
thank you.

sepet a.k.a zack_u said... [Reply to Comments]

Kadang2 agak menyampah bila tetiba orang nak down kan bisnes kita, cakap itu tak bagus ini tak bagus. Yang sakit hati,orang yang kite kenal pulak tu kan. Lepas tu dia ada produk yang dia jual jugak, nak naikkan produk dia, dia down kan produk kita, lempang satu kali tau la. *tetiba emosi kat sini* hihi!

ibh_sue said... [Reply to Comments]

Pasai tu akk x berani lg niaga online. Kang Org perli2. . hakak sentap. Org kita ni cpt no bwt spekulasi sblum selidik cita sebenar. Heee. Apa pun good luck utk Peej n Sepet jg. :-)

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

tu la, yg mnakutkan ni bila ada produk2 tiruan yg customers sendiri xtau ori atau x. ada bahan kimia terlarang atau x. org jual semua ckp produk diorg the best and xbahaya and so on. jd kena hati2 bila pilih dealer produk.

Twins said... [Reply to Comments]

Saya pn pakai tabita jugak even saya pernah terlupa nak pakai almost sebulan coz busy nak exam
alhamdulillah muka ok je..saya tengok jugak orang share fb article tabita ni, tengok gambar pun dah tau yang tu fake punya.kalau pakai yg ori insya Allah tak jadi teruk macam tu.saya pelik dari dulu orang suka cakap macam2 pasal tabita, sedih jugak bila jadi macam ni,biasalah ada jugak yang perli2 sebab tau saya pakai.

Marina Monroe @Nanie said... [Reply to Comments]

Pakai yang asli, auntie dah pakai 2 tahun, tiada masaalah, malah lebih halus dan gebus kulit yg dah berumur 57 tahun..
Alhamdulillah

Miss Brenito said... [Reply to Comments]

ahahaha.. terasa weh.. aku pon ade gak share pasal mende tuh, tp aku tak perli weh.. maklumlah, aku tak mampoo pon nk pki tabita, Iols pki fair n lovely jaaa... jgn marah aaa

AkUFiZA™ said... [Reply to Comments]

Sp2 yg baru nk pakai tabita tu hati2 la ye. Check btul2 tabita tu fake ke ori. Jgn jd cam aku, tak check terus sapu kat muke. Jahanam muke dowh! Nasib baru seminggu pakai. Seminggu pun tetap horror muke jadiknye. Nasib baik ade peeja, penyelamat. Now, muke yg terbakar gara2 fake tabita dah semakin membaik.

nurinsyafiqah said... [Reply to Comments]

salam..akak sekarang ada jual tabita re-pack rm 90 n rm 130....y tu asli ke akak??? agak was2 tgok pack die....

nurinsyafiqah said... [Reply to Comments]

salam akak..sekarang ada jual tabita re-pack y rm 90 n rm 130.....agak was2 tgok packing dia....y tu y ori ke kak?????

Farid Zenon said... [Reply to Comments]

Ok ke benda ni?

AMIRA SHAKIRA said... [Reply to Comments]

Tabits is the best... x rugi pakai...

AMIRA SHAKIRA said... [Reply to Comments]

Tabits is the best... x rugi pakai...

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...