Instagram : @peejburhan

come in peace?

last week mama datang rumah aku.
melayan dia la.
tunjuk kat dia keek.
mama tak dengar. so dia tengok je la.
pastu nanti dia tanya la pasal apa tu?
pastu bila nampak keek aku pelik2 dia kata la aku gila.
yang ayol dah gelak sakan apa semua.

so salah satu tu ada keek aku ngan Mr.B.
takda apa pun. merepek2 je.
aku suruh menari dia layan.
pastu last aku suka buat isyarat i come in peace tu.
kang selalu if alien macam tu.
sekali mama bersuara, "mama tak reti buat,"
memang tak boleh. lawak pulak.
apa lagi. cecepat la aku keek.



yang kelakar memula kata tak boleh sebab dah tua.
sekali bila tanya dulu boleh ke?
tak boleh jugak! cehhhh.

tu takpa. later tu tunjuk la papa video tu.
dia pun gelak2.
sekali mama tanya papa boleh ke buat?
sekali papa pun tak boleh. huahuahauaha.
tapi papa sebelah tangan je tak boleh. sebelah lagi ok.

korang boleh buat?
tak pun cuba suruh parents korang buat.
cuba tengok boleh ke tak. hahaha.

8 Comments:

afiq said... [Reply to Comments]

jahatnya buli auntie! aku pun x boleh buat. okay touching

Rapunzeel Cikilolo said... [Reply to Comments]

hahaha.

kesian auntie...

tp memang klaka...

Buyuiazliana said... [Reply to Comments]

ms tgk vid tu aku pn gelak ms ko tanya "abes dulu boleh buat ke?" then mama ko ckp "tak jugak".. hahahaha.. comel aunty

Marina Monroe @Nanie said... [Reply to Comments]

Iseyyyyy...malunya..

saly said... [Reply to Comments]

@Marina Monroe @Nanie

auntie comel sgt!!! hehe...

Fara said... [Reply to Comments]

comelnya begurau dgn mak.. seronok.. aunty adelah funny.. hihi

Anonymous said... [Reply to Comments]

ok mcm org giler tgah buat sorok2 tgan bawah meja nnt officemate nmpak.. hahaha

leen

DuniaSangSuri said... [Reply to Comments]

kedua-dua belah tgn suri pn xbley buat!!!!! bkn species alien kot. ehhh????! hahahahaha...

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...