Instagram : @peejburhan

al kefenatan dan al ngantuk

semalam again filla contact kata dia akan ke area umah aku.
so ajak lepak.
pukul 11am hokeyh. *matakelipkelip*
ok la konon nak la tidur awal.
tapi dah kata burung hantu kan.
memang berapa pagi gak la tidur.
sesiap set jam kul 10am.
takda makna. pepagi dah dengar ping pong pang whatsapp masuk.
abaikan lagi.
sekali kul 9ish pagi perempuan tu dah call ceria2.
pastu kata dia dah otw. hoi hoi hoi.
terus takleh tidur dah la.

mandi sat.
tunggu dia.
pastu melayan dia call guide ke rumah aku.
yang lawak semangat dia kata laki dia dah set kan gps ke area umah mak aku.
dulu lepak area sana.
masalahnya aku dah pindah.
dia kata ok la. tak jauh kan.
memang tak jauh tapi tetap 15-20 minutes gak la naik keta.
pastu nak lepak umah aku. motip nak ulang alik.
padahal dia time tu kat area batu caves.
baik terus ke rumah aku.
so guide dia. nasib berjaya sampai.
dah la aku guide ikut jalan belakang. senang la dpd arah dia datang.
pastu sempat kutuk kata kau ni duduk kat mana ni area ceruk mana.
kong jaq gila. hoi tu jalan pintas dpd belakang la. memang la horror.
kang aku guide dia dpd jalan depan ada sesat perempuan tu.

tapi Alhamdulillah selamat sampai.
ikut plan nak suruh dia stop memana then aku gi selamatkan.
then konvoi ke rumah aku.
tapi dia selamat sampai. hebat la tu.
dok la sembang itu ini.
pastu around 12ish elly pulak sampai.
pun sorang lagi kena guide.
padahal umah dia ngan aku ni takda la jauh mana.
fail betul dorang ni bab jalan.
tapi tetap kalau dah jumpa umah aku tanpa sesat ok la kan.

nak terpengsan aku rasa melayan cerita2 elly tu.
dia cerita zaman remaja dia.
lawak gila. eh kenapa kau tak cerita kat blog.
serious lawak gila.
almost 2pm baru keluar makan.
malas keluar awal takut bertembung ngan orang lunch hour kan.
filla la nak mihun sup yang selalu aku makan tu.
daripada dia pregnant sibuk kata lepas pantang dia nak.
tu yang pergi tu. sodappp.
tapi punya la panas berlengas tadi.
horror je rupa.
sebab tu la aku pun tak kuasa nak amik pic ke apa.

lepas makan n sembang kejap again ke rumah aku.
sambung lepak.
around 4ish dorang gerak sebab taknak nanti jalan jam kan.
yan aku terus mengpack barang untuk post pulak.
nak pack semalam malas. tu last minute tu.
penat pack then ke post office lak.
semangat ni akak jalan kemain lajuuuu.
sekali masuk terkujut sebab ramaiiii. jenuh beratur.
settle post then ke rumah mama.
hantar noy. dia tidur umah aku semalam.

dapat la melepak kejap.
pastu dah dapat call ada orang nak amik barang.
terus bergegas balik.
tadi dah pass barang.
ni dah rasa penat melampau.
nak titoooooo.
tapi mama n papa datang later. nak tidur sini.
tak sampai lagi ni. tak tau la kul bape.
tapi dapat ku rasakan aku akan terlena sebelum mereka tiba.
mata dah kuyu abis ni.
kerana mu filla pepagi nak jumpa orang.
hoi tak pernah dibuat oleh aku ok.
aku ni jenis petang sampai malam baru segar. kah kah.

aaaaa lapar.
tadi macam nak makan kat rumah mama tapi tak sempat.
sebab dah nak balik tu.
macam sodap kari ikanggg.
nak masak macam tak larat je ni.
nak gi keluar makan pun tak kosser.
agak2 kalau mintak laki tapaukan dia menyampah tak?
i is hungryhhhhh.

0 Comments:

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...