sembang-sembang tabita

ni yang sempat ku capture.
actually rasanya ada lagi few.
tapi aku selalu tak terus capture.
later lupa.

ramai email/whatsapp/ sms tanya itu ini.
mana sempat aku reply.
if rasa aku tak reply sila bagi lagi.
sumpah since aku bukak untuk sms n whatsapp ni tung teng tung teng masuk sampai kadang lupa.
sebab sometimes aku kat luar. nak terus layan macam rude pulak padahal aku ada company kan.
so konon later nak reply. amik kau lupa.
if email senang monitor.
email pulak masalah bab spam la.
kadang aku tengok ada je masuk spam.
nasib kadang aku check before delete tu.







siapa nak share testimonial sila la share yea.
aku tengok mostly customer ku pemalu.
maybe mengikut gaya penjual dia.
penjual dia pun pemalu orangnya. miahahhaha. *lempang plisss*
takpa rasa nak share boleh email. whatsapp. kat ig ke. fb ke. apa2 la.
tapi bila aku dah share. rasa segan ke apa tetiba.
mintak aku turunkan pic tu. or entry tu. pun boleh takda masalah.

nway, tu je untuk kali ni. rajin ku update lagi.
jumaat free sikit. kot.
takda apa sangat.
so ku cuba luangkan masa buat entry ke apa.
auto publish untuk next week ke apa kan.
ye la tu free. free sebab kat rumah la konon.
tapi baju sebakul nak basuh. lipat baju lagi.
nak masak lagi. nak vacuum la apa lagi.
berpasir sebab kekucing ni aku tak sure dorang ni berak ke wrestling kat litter box tu. grrrrrrrrrr.

ok ta. 


1 Comments:

Anonymous said... [Reply to Comments]

betul jugak apa akak tu cakap.
sebab dulu pernah beli facial soap yang loose item.

bila pakai tak ada kesan apa2 macam beli dengan kak peej dulu .

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...