Instagram : @peejburhan

kau ni suka nak samakan tau.

setiap kali aku upload pic mochi kat instagram mesti noy akan komen "gimme", "gimme gimme".
ish menyampah. sibuk je dia.
pastu tak tahan dia datang rumah aku satu malam tu.
sebab nak tengok si kenit tu.

harus la dai geram dok la kepit je.
sampai ceceh kelam kabut takut anak dia kena curi.

noy : bagi saya la.
me : mana boleh.
noy : bagi la. macam ceceh kot. buat apa nak kucing yang sama sampai dua.
me : jangan la. anak ceceh kot. dah la sekor. dah la dia susah get along ngan kucing lain. so ni anak dia. dia ok.
noy : eeee kedekut.
me : bukan kedekut tapi biar la dia kawan.
noy : nanti anak ketut yang putih tu dah besar amik la. yang ni bagi kita orang la.
me : tu pun nak kot. tapi ni biarlah sini.
noy : tamak gila.
me : tak.
noy : gimmeeeee. tak best color semua sama. baik kau bagi saya yang ni.
me : tak boleh la. cuba aku nanti dapat anak. anak aku semua hitam je. pastu aku nak tukar ngan anak kau. sebab anak kau putih. boleh?
noy : hahahahhaa. bodoh. kau suka samakan kisah kucing ngan manusia. mana sama.

hahahha. tak sama yea
ye aku memang suka samakan situasi ngan manusia.
ye la sesuka hati je nak tukar je apa kan.
anak ceceh kot. sian ceceh nanti. dah la memang selama ni kesepian kan.
tapi if betul manusia pun boleh tukar2, mesti lawak kan. tapi best pun ye.
tetiba rasa eh anak semua muka melayu je. meh tukar ngan black, white, jepun pulak. keh keh keh.

kesimpulannya.
takleh tukar.
walaupun mochi sekarang nakal macam tarzan.



1 Comments:

Siti Nuratikah said... [Reply to Comments]

Yeah..kita pun sama ada baby cats.walaupun ada 4ekor tapi bila orang cakap nak sekor kita da gelabah.taknak bagi kat orang.kedekut..heheheh ;p

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...