Instagram : @peejburhan

sunshine thru my window.

amboih ceria di pagi hari.
tidur lewat tapi jaga awal.
pastu nak try tidur balik tak berjaya lak.

dah keletak keletuk aku menaip entry pepagi ni.
tetiba time nak publish tak jadi.
sebab isu sensetif
kang sana sini komen masuk bertalu.
aku tak sanggup n rimas lak nanti.
so tak payah.

tapi macam tah apa2 lak dah duduk depan pc.
konon nak update.
tetiba takda hasil.
so mari type entry bodoh ni. kah kah kah.

eh ok la. tetiba mata kelat kembali.
tidur syok gak. sambil tunggu baju siap basuh.
*tetiba tapak tangan gatal. dua2 lak tu. hmmmm*

benda suka buat time letih n nak tidur ni.
baring.
pastu stretch kan badan ala2 starfish.
pastu buat ala2 snow angel. kah kah.
sumpah best ok.
pastu cakap, "Ya Allah selesanya. sedapnyaaaa dapat tidur".
fuuuhhh.

eh korang tengah kerja yea?
selamat kerja. jangan asyik baca blog je.
keh keh.
ok bye iolls nak praktikkan benda kat atas ni.
ta-ta


6 Comments:

Norasiah Nasir said... [Reply to Comments]

aku karate ko peej..sentap aku bc !!..huhuhu

Marina Monroe @Nanie said... [Reply to Comments]

Hello..teaser betui lah!

Zurina Hj.Zainal said... [Reply to Comments]

adoii....bertepek kena kt muka aku peej....tgh sedap2 baca blog org..hahahaha!!

cik yaya said... [Reply to Comments]

me so jealous -___- tensen dgn org yg tgh betulkan aircond ni mekak lg. argh tensennn!!

Juliana Abdul Rahman said... [Reply to Comments]

hahahahhaa....pesanan akhir tu sentap kot! hehe

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Eleh peeja saje je kan.....aunty pun tak boleh tidur malam tadi...mula2 pukul 11.30 malam masuk bilik terus tidur tetiba pukul 1.30 mata dah terbukak terus tak leh tidur sampai pukul 4.00 pastu rasa ngantuk nak tidur sekejap tetiba pukul 5.00 alarm bunyi terus bangun balik langsung lah tak boleh tidur, bangun tunggu subuh dan terus lah buat kerja rumah apa yang patut.

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...