Instagram : @peejburhan

Nestum?

Semalam ke rumah mama.
Sembang ramai2.
Masuk topik tido tp adakah gigi berbunyi.

Mama : ben tido bunyi x gigi dia?
Me : tak. Berdengkur je.
Mama : ok la macam tu.
Me : ite tu ido ada bunyi tak gigi?
Mr.B : takda. Sayang tu bunyi takda. Yang ada air liur basi je.

Semua gelak. Kong jaq sangat tau mengata kitew.

Pastu balik rumah. Lain lak ceritanya.
Aku ada bantal peluk.
Kalau xde memang takleh tido la.
Bantal pun dah ala2 kecut je.
Kena beli br ni. Tapi tah kenapa sayang lak.
Tetiba dah rasa mcm bantal busuk lak ni.
Tapi aku bukan jenis yg pernah ada banyal busuk segala ni.

Aku perasan Mr.B suka curik bantal peluk aku ni.
Pastu aku tension, aku make sure dia pun ada sendiri punya.
Tapi walau ada sendiri punya tetap la nak mencuri aku punya. Eee tension.

Time tido takpa la.
Maybe x sedar kan.
Tapi time berjaga n lepak2 pun nanti dia sibuk nak peluk bantal tu.
Pastu nanti sambil peluk sambil la cium.
Gila.

Me : jangan la amik bantal ite.
Him : sekejap je.
Me : jangan la.
Him : suka sebab ada bau moling tu.
Me : sbb tu i x suka u amik. Nak kutuk ite la tu.
Him : *baubaubau* mcm bau netum je.
Me ; apa?
Him : mcm bau nestum makanan baby tu je.
Me : *jeling*
Him : tapi ite tu tetap sayang. Netum pun ite tu tayang tau.

Wth bau nestum?
Bau mcm mana lak tu?
*cium bantal sendiri*
Bau lazat adalah. Wakakakak.
Adakah aku pun berbau nestum?

Ok later aku nak bancuh nestum n amik bau.

P/s: nasib dah kawin. Kalau belum, dia tau air liur basi n bau nestum harus lari pecut agaknya.

6 Comments:

Kniedaz said... [Reply to Comments]

hehee...bau nestum...nasib baik bukan bau baby ^_^

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said... [Reply to Comments]

hahaa.. nota kaki adalah funny !

monamie said... [Reply to Comments]

macam baby bau nestum.. nyummmm hahaha

Rain said... [Reply to Comments]

hahahahahahahhaa..ur hubby like my hubby suke curi bantal kite padahal die pun ade bantal busuk die dua lagi still nak curi tau..mmg die akan cium2 buat bantal tu mcm bantal busuk die...geram je slalu rebut2 nak bantal kite balik.

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Kalau bau macam nestum memang lah wangi....patut lah ben nak curi sebab bau tu sedap sangat.

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

dia keliru dgn bau nestum sebenar tu hahahaa

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...