Instagram : @peejburhan

since 2007

dulu aku ada pageviews kat blog ni.
tapi since few months back dah takda.
tinggal la yang berapa currently reading je.
macam bawah ni.


sebab aku perasan dah few months takda page view tu.
keluar kotak macam error takleh load tu.
so ingat nak tukar la baru punya.
tapi yang baru tu takleh nak letak hits dpd yang aku tengah ada now.
contoh hits now dah 5 million lebih.
so if baru punya paling max kau boleh isi if hits ratusan ribu.
so baik takyah kan.
so takyah la letak.

so tadi tengok kat dashboard.
nampak la details ni.

:: click for larger view ::

pageview - 5,075,081
post - 3002

start blog kat sini since sept 2007.
sebelum tu blogging kat friendster. 31st July 2006.
then tukar ke vox.
then ke blogspot jugak tapi url lain.

sedar tak sedar dah 6 1/2 years dah blogging kan.
macam-macam cerita ada.
ada yang suruh aku delete.
tapi aku taknak. sebab tu history kot kan.
mana kau nak lari pun.

if betul delete pun. 
maybe sebab aku tukar blog baru ke.
malas nak blog lagi ke.

as for now. hadap la benda ni.
6 tahun lebih weyh.
n all this while almost everyday update.
jadi kalau sampai satu tahap macam tak tau nak update apa.
or tah apa2 je update.
lantakkan la ye.

di harap tahun 2013 akan banyak lagi cerita yang boleh di share kan.
semoga kemalasan kita tinggalkan kat tahun 2012.
tahun 2013 akan lebih baik daripada semua segi.
Amin.






3 Comments:

cik yaya said... [Reply to Comments]

saya salah sorang yg stalking your blog!!! hihi everday dekat office mesti nak buka your page. time2 sangap ngantok..haha nice update peej! :)

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Eh ada ke yang suruh delete...tak payah lah itu kenangan2 lama.

AkUFiZA™ said... [Reply to Comments]

Ku bace dr awal hingge ke sekarang
Wpun pun jarang komen, tetap tak pernah kurang wlau 1 entry
Me happy for it :-)

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...