Instagram : @peejburhan

ku lihat hijau.

aku sangat suka pokok.
suka tengok yea. nak membela malas sungguh.
kalau travel. aku suka tengok kiri kanan. 
nampak pokok lawa rasa teruja gila.
lagi macam hutan kat situ ngan pokok unik2. lagi aku suka.
pastu adalah bengang if satu kawasan tu aku suka, sebab pokok redup je.
then pergi balik tengok dah kena tebang. whattahell.
tak lawa dah. motip tebang?

aku dah lama gak la tak masak.
semalam la rajin sikit so masak.
pun sebab teringin. tapi buat mihun je 1/2 paket. keh keh.
jadilah. janji laki bini makan bertambah sampai licin sudah.
so bila lepak kat belakang. nampak pokok2 belakang umah ni jadi suka.

dah lama kot aku tak ke belakang tu.
sebab masak malas.
pastu paip lak rosak kan. so tak perlu la ke belakang.
sampai la hari tu dorang datang rumah.
n betulkan paip. dan mengembalikan rasa nak masak again.
so lepak la.

bukak pintu. bagi angin masuk. fuhhh best.
musim hujan lak tu. sejuk je rasa.
pastu sepuluh kali berdiri tepi pintu tengok pokok.
seronok. tak perlu travel jauh nak tengok keindahan pokok2.
bukak pintu belakang je dah terhidang ngan pandangan yang hijau n lawa.
me love it.



so pretty kan.
kalau rajin. hari jumaat lepak situ.
terhidanglak ngan abang-abang askar yang melintas dpd kem belakang tu.
untuk pergi solat jumaat. miahahahah.

kadang rasa teringin, nak buat macam patio ke apa belakang tu.
mesti best duduk chill kat situ.
tapi tetiba takut sebab eh buatnya ada binatang apa2 ke.
scary weyh. sebab serious besar kot pokok2 kat belakang tu.
so lupakan la niat tu.
tengok dpd dalam rumah sudah. ala2 takut cecepat tutup pintu.



0 Comments:

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...