Instagram : @peejburhan

Dengan confident

Hoi semalam keletihan mengpack barang nak post.
Pack tabita takda masalah. Senang je. Yang penat ephyra tu.
Aku balut macam balut hadiah. Mih mih mih.
Kalau dah berlambak kau bayangkan payah macam mana tu.
Dulu ok lagi senang sebab ephyra kan box.
So takda la rasa payah sgt la.
Now kan ada bag bagai. Menangis nak adjust balut tu.

But nways, gigih balut semua.
Then ke post office. La la la.
Post office tutup. Damn it.
Aku yakin post office bukak sbb aku bukan post area selangor.
But aku rasa main station dorang batu caves which is under selangor.
Maka tutup sekali la kot. Grrrrr.
So today la post ye untuk yang beli ephyra n tabita yea.

Tapi takpa. Sebab jalan adalah smooth tadi. Sebab hari cuti. :D
Gerak terus singgah beli kuih-kuih utk fam n ke rumah mama.

Makan, sembang, gossip bagai.
Abis semua tertido depan tv. Cehhh.
Tadi around 1am br gerak balik.
Lepas Mr.B terjaga.
Nak kejut dia sian lak.
Gerak terus makan kat oldtown
Terserempak lak ngan noy n kekasih gelap dia.
Tapi tak dok sekali pun. Biar la org nak detim kan. Heheh.

Ni br sampai umah.
Aku dok ngadap hp ni.
Mr.B dok layan dvd gelak2.
Sambil ceceh sibuk menyelit kat Mr.B menagih kasih sayang.
Kesepian lettew lama kena tinggal.

Eh ok la tu je.
Bebel banyak lak. Sebenarnya nak bg tau x dapat post je.
Ni laki dah tegur aku bz ngan phone je.
Ok taaaa.


0 Comments:

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...