Instagram : @peejburhan

gymnast.

tetiba tajuk gymnast kan. takda kena mengena pun.
sekarang ni aku di kelilingi ngan orang yang gila nak kuruihkan badan.
1st Mr.B kan.
then tetiba 2 weeks ago dia kata dia malas pulak. tak kuasa dah.
tetiba last week ok balik.
lepas tu semalam ku pegang lengan dia rasa terkejut sebab keras. mmm hmmmm. eh.
pastu ku perati seperti perutnya semakin mengecil.
masih bulat. tapi if sebelum ni macam tunggu hari nak beranak.
ni dah ala2 rupa baru masuh 2nd trimester. haha tertiba.
tapi ok la kan.

terasa nak ikut dia gi gym.
macam best je kan.
tapi dia pergi gym yang bayar RM5 tu.
so gym macam tu kan memang ramai lelaki.
dia kata memang takda perempuan pun.
tapi dia ok je if aku nak join.
tapi aku la pulak segan kan.

wah matiklah alasan kan. hahaha.
aku takda kisah pun. dah pasrah pun.
sebenarnya nak tu seribu daya kan.
tapi aku ni queen of seribu dalih.

macam aku kan suka channel astro Li tu.
selalu tunjuk home design. aku suka.
but kekadang ada exercise ke apa semua tu.
kalau nak tu boleh je duduk depan tv n ikut kan.
tak yah nak gym sangat la.
tapiiii. aku memang duduk n tengok pun.
tapi ye la DUDUK.
kau bayang aku tengok je ye. aku dah rasa penatnya dorang ni buat.
hahhaha. belum buat. tengok je tu. ;p

selain Mr.B, si noy pun sekarang menggila.
sebab few months back dia timbang berat dia 51kg.
pastu dia stress kata dia dah gemuk la apa.
ish tak faham aku weyh.
aku kalau dapat berat tu mau kenduri weyh.
siap pakej menangis kegembiraan.
tapi bagi dia, dia gemuk. ok fineeeeee.

so dia n kawan2 sekolah dia start main futsal la apa.
dia ajak aku join. tapi aku rasa macam getik je nak futsal bagai.
sebab bukan aku reti main. jerit je lebih nanti. tak nak ah.
but adalah terperanjat boboi sebab dia setakat futsal seminggu sekali tu, n jaga makan sikit.
dia bg aku pic kat whatsapp, berat dia turun 45kg dlm masa sebulan ni kot.
oh duniaaaaaa. mengapa kau begitu kejam.
lepas tu aku pun cakap kat dia bagus la. aku pun berat now **kg. turun 5kg jugak.
dia terus kagum n percaya. kah kah.
ye la time tu kan aku sakit tak lalu makan apa bagai kan.
vavavava. padahal tak pun. berangan la nak turun kan.
tapi tah la turun ke tak. sebab time sakit tu ramai kata susut.
aku lupa timbang.
tapi susut di muka ajo. tapi perut maintain lipatan padu maut.

ala nak join konon-konon menjaga kesihatan tubuh.
tapi ala malasnya.



0 Comments:

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...