Instagram : @peejburhan

piktores

just wanna share some of the pictures yang ada.
random.


so pretty kan.
ni depan rumah. memang ada pokok2 ni semua. tinggal jaga je.
aku suka tengok je. rasa macam wah so pretty. jaga malas.
so pokok2 yang di trim cantik, di baja n di siram adalah hasil kerja Mr.B.
sambil di guide oleh mama.
rajin dia. me loving it.
kat depan ada kemboja cantimnyi kitew sukew.
yang tumbuh wild tu adalah bunga raya n morning glory.
tapi time amik pic ni dah pukul 3pm kot.
tetap kembang setaman. adakah morning glory ni pun sleep orientation dia macam tuan rumah dia?
tengah hari baru dia punya 'morning'?
keh keh keh.


:: lulu si comot yang di ajak amik pic ceria tapi dia taknak layan. muka takda perasaan. syok sendiri sangat tuan dia tu ::

:: makanan kegemaran orang malaysia. kan kan kan? tapi aku if rajin memang over semua benda nak letak. maggi tomyam letak cili padi lagi. meletop..letop ::

:: santai kat rumah sendiri ::

:: ini bukan pose. ini candid. dia tengah tengok papa ke mama bercerita. parents aku kalau bercerita memang over. siap gaya n berdiri bagai. ::

:: view dapur yang buat sangat rasa rumahku syurga ku. wah syurga sangat. taknak mengalah. heheh ::

:: masakah ibu. sedap lets menangis. kari daging n kentang. telur dadar. kacang buncis goreng ::

:: last week angin kuat n hujan lebat. satu pasu terkorban. ::


Mc D yang memanjang sesak now a days. why ah?
tengok la tu. aku tunggu almost 20mins baru sampai kat pick up window ni.
gila punya lembab.
dah la nak keluar takleh kan. so hadap je la.
pastu sampai situ dia tanya kita orang order apa.
whattttt????????????????? sakit hati ok.
aku rasa system rosak. dia dok cabut wayar. masukkan balik la apa. entah.
yang pasti after 25mins baru dapat la makanan semua. pfffttt.

:: my little kangaroo ::

aku tengah baca blog izzy.
pastu bukak entry ni HERE
pastu kan ada video tu.
aku bukak la tengok. meow..meoww..meoww..
tetiba ada bunyi meow sebelah aku.
pandang tengok ceceh.
siap berdiri like a kangaroo nak tengok pc tu.
comel je.
aku bukak again n dia kelam kabut n sama jugak.
tu yang dapat snap pic dia tu.

ok thats all for today.
nak sambung buat kerja n jadi domestic goddess. va va va.

5 Comments:

linda said... [Reply to Comments]

Comeynye gambo yg last tuuuu. Geramsss

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

agaknya dia nak berkomunikasi dgn kucing iz dalam laptop tu kot.. haha cute gile!

p/s: my mom pun ske masak tu kari daging dgn kentang. haha

Iz said... [Reply to Comments]

comel gila kaseh. Kena la kak iz letak video seri lagi pasni kalau nak tengok kakak peeja dia amik gambo kangaroo lagi hahahaha

danniella anthony said... [Reply to Comments]

member u jonet 2 kat kk ke skng?becoz i mcm nmpk dia kat bwh ofc i td...

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Wah, seronok kalau dapat dapur yang ada pemandangan macam ni sambil masak sambil cuci mata.

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...