Instagram : @peejburhan

apa pun tak boleh ni.

aaaaaa. kenapa demam tak baik2 ni.
penat la macam ni.
satu apa buat pun tak boleh.
aku ni kalau demam memang manja terlebih.
merengek je. satu apa tak jalan.

demam panas tu memang dah takda.
now dia kacau hidung n tekak pulak.
dah la selsema n batuk sakan.
kau tau la if selsema tu. dia tangkap sampai mata kepala semua.
hish nak duduk depan pc pun tak boleh.
sakit kepala bergegar ok. grrrrrr.

online untuk kejap2 check email n all.
tu pun katanya tak sihat.
ada agaknya aku terlepas dpd reply ke apa.
entah la.
so sorry.

doakan iolls cepat sihat n kembali aktif seperti dulu.
ewah tetiba je. macam la aktif sangat pun kan.
sumpah rasa nak batuk sampai termuntah ni.


2 Comments:

A.I said... [Reply to Comments]

mmg azab la kalau demam x kebah2. cepat2 sembuh tau. take care beb!

MIYAMIENATASHA said... [Reply to Comments]

musim skang nih..sama la kita...kalo batuk x berenti n gatal tekak tu lg la,rasa nak menjerit jer..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...