Instagram : @peejburhan

perkhabaran gembira.

semalam dah lewat.
tetiba Mr.B ajak makan.
aku takda la lapar pun.
so aku suruh dia pergi la carry on.
tapi dia nak jugak makan sama-sama.

serious malas.
aku duduk bersila tengah tengok tv.

me : kalau nak suruh i makan, okong(dukung) dulu.

ok aku main-main je pun.
sebab masih segar di ingatan ku.
dulu dia dokong aku. 1st time berjaya. tapi sakit pinggang.
2nd time jatuh tergolek sampai terkentut-kentut.
cukup lah. *paling muka, bagi tapak tangan. talk to the hand*

pastu aku angkat la tangan. buat-buat mintak dukung kan.
pastu dia pun konon nak angkat la.
well aku sebenarnya expect dia tarik je bagi aku diri.
sekali dia bebetul dukung ok.
aku dah gayat dah.
tu takpa.
siap dukung aku all the way ke dapur.
ye ruang tamu aku n dapur agak jauh sebab memanjang ke belakang.
aku dah jerit suruh turunkan. dia buat tak tau je.

tapi lepas tu teruja.
hello aku yang seberat peti sejuk ni boleh dia dukung.
pastu siap berjalan bagai.
kalau tau masa kawin i pose dukung2 tau.
ewah kau over. hahahaha.

me : amayjing (amazing). hihihi. maknanya boleh la kita ........ (eh tetiba macam tak sesuai lak nak sambung. hahaha)

itu je la khabar gembira aku.
boleh dukung je. ;p
aku la gembira. korang tak gembira biarkan.

lepas ni takyah la dia sibuk nak gi gym bagai.
suruh dia dukung aku je.
confirm meletop bagai macam pelari olympic punya badan. eh.

15 Comments:

CuTeNyer@Ku!!!~~ said... [Reply to Comments]

sumpah ingat dah pregy..huwaaa..peej kasik nerveous jek la..hahahhaa..bertuah la ader yg mampu dukung..sayer...huwaa *sobsob*

Buyuiazliana said... [Reply to Comments]

hahahahhaha. igtkan ape td.

mama chinta said... [Reply to Comments]

aisey dear..ingat preggy tadi.. buat suspen jer tau. *kembang kuncup eksaited tgk tajuk tadi*.. hehe..

-selalu jadi silent reader je-

gurlz.sinderella said... [Reply to Comments]

huhu,ingat apa la tadi..baru nak ucap tahniah....siap baca lelaju nie...keh3...

Riri Yoorin said... [Reply to Comments]

cumel jer rasa.. mesti best sbb dpt dpt ukung ehhh

strawberi said... [Reply to Comments]

ces..saspen je

rohayaroy said... [Reply to Comments]

hahaha klakar sangat peej.. dan lomantik nyeee... hehehe

si cokelattte said... [Reply to Comments]

bongok tau... da dpt dokong tu nak soh abang botak buat ape? ngeh3..

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said... [Reply to Comments]

hahaha.. aku pn ingat kak Peej dah preggy ! nak dokong jugak !

farra8979 said... [Reply to Comments]

hahaha.... klakar okeh.. ingatkan pregnant. tp best la, ada gak yang nk dukung...

A.I said... [Reply to Comments]

OK, aku tompang gumbira.. ^____^

Innanie | Ariffin said... [Reply to Comments]

dah boleh dukung, lepas ni pregnant lah. hahahaha!!! kelasss tak komen gini...


Kak peej, before this kan, kita silent reader je.. malu nak tgur sebab tgk akak mcm garang. tapi setiap kali bca entry akak,mesti gelak sorang2. ni first time kita komen.... hehehehe akak baik kan. tak garang kan.... ;)

NorMala Bahar said... [Reply to Comments]

alah.. nape x sambung.. kih3.. XXX. huhuhu

shidaidris said... [Reply to Comments]

kita nak dukung jugakkk...hikhik. tapi laki x larat, padahal kita br 37 kg (-__-)

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Hahaha sakit perut ketawa ok, peeja kenapa lah ko siksa laki mu itu, hihihi.

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...