Instagram : @peejburhan

bibir hitam.

semalam di WWM lepas berbuka.

Mr. B : abang rasa noy kena kurangkan rokok. bibir dah nak hitam tu.
noy : tu la kan.
me : ye ke. aku rasa kau pernah kena dulu la. kau ingat tak. tak silap sebab kau gi kuwait tu panas. ke sebab kau makan ubat jerawat. tapi nanti ok balik.
noy : yeah? a ah la.

me : bibir i hitam tak sayang?*juih2 bibir kat Mr.B*
Mr.B : a ah. u punya pun hitam belah atas.
me : elehhhh cakap orang. u tu?
Mr.B : i memang hitam pun bibir.
me : takdanya. u tu hitam satu badan. lagi bahaya tu.
Mr.B : hihihi

hahhaa. tetiba sangat kat.
tanya orang. pastu sentap.
pastu kutuk orang tu. ;p

2 Comments:

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Tapi betul lah apa yang mr b cakap tu, aunty dulu bukan bibir je hitam gusi pun, ye lah lebih 20 tahun hisap rokok tapi dah berhenti sejak 10 tahun lalu gusi pun dah merah semula berhenti pun sebab ada asthma yang teruk sekarang asthma pun dah ok boleh dikawal.

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Sian Mr. B..hahahahha

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...