Instagram : @peejburhan

malam minggu

malam minggu untuk orang dah kawin.
sangap uolls.
cea macam la selama ni happening kan.
biasa jugak pun.

tadi Mr.B pergi kerja boleh pulak tertinggal hp.
bertambah sunyi iolls.
tapi ok jugak. kalau tak sepuluh kali dia call kata dah kunci semua ke tak.
pitams kan.
eh tadi pun dia call gak dpd tempat kerja dia.
tanya soalan sama. heheeh.
patut tak yah pesan. aku tau la. dia tak suruh pun semua aku kunci. ;p

aku kata kat dia nak pergi kedai sat.
sebab nak beli rokok.
terus dia penuhkan kotak rokok aku.
takut nak bagi aku keluar.
macam kan ada orang nak culik kan. over sangat.
tapi bagus pun. aku bukan rajin sangat nak pergi kedai.
plus macam la aku ni suka sangat keluar sorang kan. ;p

takda apa.
just tengok tv tadi.
karoot komedia X yang beriya aku nak tengok.
sekali hampeh. tak kelakar punnnn.
lagi lawak yang dulu.

then mengadap pc again.
dengar lagu la apa.
then tetiba dengar ada lagu lagi kuat kat luar.
rupanya abg wilcha sebelah rumah dah start karaoke lagu asli dia.
dah macam duduk sebelah red box ni.
eh memandang lagu asli takleh la red box.
ni dah kira macam karaoke terbuka kak gerai2 ni. ke kilauan emas?
wah matiklah kena panah petir ni.
puaka sangat.

ni dah hari ke berapa duduk sini.
baru hari ketiga. whattt?? baru ketiga? tsk.
rasanya dah ok kot.
boleh adjust sikit la rasa sorang tu.
aku suka online sambil bukak tingkap.
sebab tu la dengar jelas karaoke session dorang.
bukak tingkap rasa sejuk sikit.
then if jenguk luar nampak pepokok cantik yang mama tanamkan tu.
if ada duit. buat kolam air terjun mesti lagi best kan.
satu je tak tahan. nyamuk banyakkkkkk.
berbirat kaki kena gigit sana sini.
dah la aku tak beli spray nyamuk. lupa ah.

eh aku ni asyik update je kan.
semua benda nak cerita.
biarkan.
dah kata takda kawan nak cerita. sorang je kan.
so cerita la kat blog kan.
ok la kan. daripada aku bercerita mengadap dinding kang.
tu ye menakutkan.

tu je la.
ok now what???

9 Comments:

NenetPenne (NP) said... [Reply to Comments]

mcm tu lah kalau duk sorang2... mcm i ni.,hujung minggu tak nak boring, lepak umah kakak...

C!kpuanmuda® said... [Reply to Comments]

Main game balik peej. Hehe

lhmysh said... [Reply to Comments]

Salam,

Kesian kak peeja...tak pe.tgk tv,mengadap laptop and buat something yg boleh hilangkan boring..macam au tie cakap,belajar buat cake ke,muffin ke,he9...nanti lama2 mesti dapat sesuaikan diri dgn kehidupan baru akak...wish u all happy forever....cheers...

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

ha a betul kata cikpuanmuda.. main games. lepas tu marathon series yg ko nk tgk. confirm masa berlalu bagaikan air terjun. haha

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Sukeeeer nya peeja update banyak2 sebab aunty pun sunyi so bila baca cerita peeja ni terhibur juga lah.

Azza Azman said... [Reply to Comments]

kalau borink bukak je 9gag.com boleh la gelak kuat2 lawan abg wilcha tuh hahaha. lawak la panggil dia abg wilcha. seiyes!

peej said... [Reply to Comments]

NP - tu la. plan macam tu la. tapi bila Mr.B off day. rasa macam malas nak keluar. bermalasan sama2 kat rumah je end up.

cpm - heheh. mana tau ni. semalam mmg dah start balik main game yang berbulan tertinggal ni sebab busy. :p

lhmysh - tu la. if dulu business ada everyweek rasa busy betul. so takda la bosan sangat. ni dah stop lama. tu yang tak tau nak buat apa tu.

wani - tu dah start main game balik ni. tak download lagi series. kena mintak noy ajarka download. :)

aunty - sebab sangat tu la asyik mengadap computer je.

azza - pernah bukak. tapi macam kurang menarik je. takpa nanti try again.

IEKAN78 said... [Reply to Comments]

bagus jugak peej duk sorang......baru rajin update blog. Baru seronok nk refresh blog peej everyday!!!

shuweet said... [Reply to Comments]

YEAYY....pasni makin banyak la entry ko bila dah sensorang kat umah..hehehehe..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...