Instagram : @peejburhan

seriously bersih 3.0?

agak menyampah jugak la.
last few days huda bbm cakap bersih 3.0 buat on the 28th.
on my nikah day.
aku rasa ok je kot.
sebab nikah aku bukan ajak sapa sangat pun.
reception hari esoknya.

then tadi aku post kad kawin.
semangat siap asing kuala lumpur n lain-lain tempat.
sekali pergi post office.
kat post office tu semua boleh sumbat satu tempat je. cehhh. bikin susah je.

anyway, masa asing tu mostly kad adalah daripada lain-lain tempat.
banyak putrajaya n selangor la.
jauh jauh nun pun ada.
thanks to u guys if sudi hadir :)

then tadi lord zara komen kat wall fb pulak.
pasal KL ditutup on the 28th tu. huarghhhhhhhhhhhh.
maknanya confirm la.
ok masa huda cakap tu aku fikir baru angin lalu gitu.
maknanya memang dah confirm.
tadi sempat google sat.
fakkk la dorang ni. apa dah takda kerja lain ke.
ok memang la kali ni nak buat sit-in protest je.
n kat dataran merdeka tu from 2pm-4pm je.
tapi tau la usually seminggu sebelum tu sekatan jalan dah bersepah sana sini.

kesian gila kot sedara mara aku nak datang semua.
mau sangkut dalam jam ke apa kan.
unless dorang datang few days earlier ke apa.
hmphhhh.

aku pun dah lupa pasal bersih 2.0 tu.
apa jadi on the next day.
adalah keadaan dah ok ke tak.
apa-apa je la ye.
berserah kepada Allah S.W.T.
harap my majlis will turn out ok. Amin.

kepada yang nak datang wedding aku.
n korang luar daripada KL.
bertabahlah. ;p
jangan lupa bawak kad tunjuk kat polis. korang nak datang wedding je.
n jangan pakai baju kuning uols. heehheh.

oh btw, betapa kusut rasa.
aku light kan rokok.
elok nak buang abuk kat ashtray.
tengok kat situ ada rokok yang aku selit situ.
sedang membakar diri sendiri sampai abis.
elok ash panjannnnnnggggg.
syabas pija.

9 Comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said... [Reply to Comments]

Sangat berharap yang TBS, atau stesen2 tak tutup lagi macam dulu. Itu laluan terakhir daripada nak drive yang bunyinya sangat mustahil dengan kegilaan kesesakan macam dulu.

Ada ke kawan aku suruh datang KL hari Khamis sebab nak elak jem.Kegilaan apakah? =.="

Buyuiazliana said... [Reply to Comments]

motif ape la dia nk buat lg kali ni?serabut la

Nash said... [Reply to Comments]

Owh noesss....seriously???plan nak pg holiday on that day n kena lalu kl area...

But masa bersih 2.0 heard story from my fren's photographer kat wedding yg ada 30 org je attend reception n pengantin was crying in her room coz no one can go to her wedding...hopefully day after will not be afftected la...selamat pengantin baru peeja :)

Marina Monroe said... [Reply to Comments]

Berserah pd ketentuan Allah..
Moga negara Msia terpelihara dari gejala2 songsang

eyda said... [Reply to Comments]

Muga segalanya berjalan dgn lancar Peej....jgn pikirkn sgt benda2 yg negatif nnt nk wat apa pn x boleh....

eyda said... [Reply to Comments]

Semuga segala2nya berjalan spt yg telah dirancangkn Peej...jgn pikirkn sgt benda2 yg negatif ni...nnt nak wat apa2 pun x boleh....3.0 bersih memang menyusahkn rakyat....

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Pedulikan Bersih tu insyaallah mesti ramai yang datang.

Dylan Sanders said... [Reply to Comments]

erk...ade lagi ke? aku ingat dah dibersihkan dah....*geleng kepala

Sabar peej, semoga majlis ko nanti berjalan dgn lancar, InsyaAllah. Amin :)

Miszyuyu said... [Reply to Comments]

mesti jemm

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...