Instagram : @peejburhan

pakai phone pun boleh buat bahan ke.

baca entry chics.
rasa kelakar.
sebab aku baru hari tu kena kan.
ngan nombor tak kenal tu.

2 malam lepas.
ok bukan malam la.
rasanya pukul 2 pagi macam tu.
dapat call lagi. nombor tak kenal.
aku angkat je.
sebab dotdot ni kadang-kadang hp dia battery takda.
so dia akan call n inform aku bla bla.
tak pun mana tau yang call tu remy ishak ke nak surprise kittew. awawawawa. ok tak kelakar.

so aku angkat.

him : hello.
me : hello.
him : ahhh..aaaa..ahhhh.
me : siapa ni?
him : hmmmm. aaahhh. aaa..ahhhhh...

*letak phone*

macam orang tak cukup nafas ye.
kau ni baru berlari keliling padang ke apa. bodoh.
then phone bunyi lagi.
aku angkat tapi aku diam jeeeee.

him : hello...helloo. *suara masih tak cukup nafas.
me : hello. nak cakap ngan siapa ni.

then aku dengar bunyi macam hp di alih tu.
the next thing aku dengar is bunyi kocak.
kecokkk. kecokkk. kecokk.
terus aku letak.
babiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. melancap lettew.

bangang gila kan.
macam tu pun boleh buat bahan.
asal boleh je kan. bodoh.
kot kalau dia tau aku ni almari macam ni.
mau mati pucuk di umur yang muda budak tu. hahaha.

oleh yang demikian.
soon aku nak tukar nombor.
nombor ni memang dah bersepah sangat la.
ngan orang insuran call memanjang.
yes masih dapat.
n seperti biasa bila aku tak berminat nak dengar.
dia nak marah aku balik.
no lama ni aku tukar jadi prepaid je kot.
guna untuk urusan business ke apa je.
then amik nombor baru untuk bebetul close friends je.

bangang betul la bebudak ni.
dah la duit top up mak bagi.
lepas tu membazir buat kerja tak berfaedah macam ni.
aku dulu pakai prepaid.
main sms je ok. sms pun sepenuh boleh la. taknak membazir.
memang takkan la call orang. hak hak hak.
nasib kawan-kawan aku memahami.
dorang usually call balik.
takpa. dorang kaya.
eh sekarang pun aku pemalas call.
selalu sms or bbm je.
bukan sebab kedekut. tapi aku memang tak reti la nak sembang kat phone ni. ;p

ok untuk lucky draw tu aku dah tutup semalam.
dah tulis pun 20 pemenang tu. ye yeah.
tapi aku nak pilih lagi few yang aku rasa komen korang menangkap di jiwa.
wah gitu.
next week aku buat entry tu ye.
kena ulang baca.
aku takda masa sangat nak online.

ok byeeee.

9 Comments:

Dylan Sanders said... [Reply to Comments]

peej,

aku kalau number yg x kenal, jgn harap aku nak jawab...silentkan terus :P

wah..siapa 20 yg bertuah tu ek? jeng..jeng..jeng..*nervous uols

salmi said... [Reply to Comments]

sama la kota...aku pun tak brp reti nak sembang kay phone...aku lg suka sms/emel hehehe

Filla ~ Kasihs said... [Reply to Comments]

eiii bodoh gila mamat yang call tu.. nak muntah haku.. baik lah ko layan citer blue dari ko sibuk call orang..

farah said... [Reply to Comments]

salam kak peeja, HOPELY saya lah salah seorang yg terpilih tu ... insyaallah.. tq kak peeja

ibcst.farah@gmail.com

farah said... [Reply to Comments]

salam kak peeja,HOPELY saya lah salah seorang yang terpilih tu ye kak, insyaallah... Tq kak peeja.


ibcst.farah@gmail.com

shuweet said... [Reply to Comments]

siyalll je orang yang melancap tu...dorang ni suke imagine..dengan suara pun jadi...vavi kan..

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Dulu rumah aunty ada selalu India call ajak main dan mencarut lucah2 sekali tu dia call aunty pass kat uncle terus sampai sekarang dia tak call lagi, lahanat punya india tak ada kerja lain lagi.

Kujie said... [Reply to Comments]

dua tiga hari lepas dpt sms dari no tak kenal "awak buat ape"

tak balas

5 minit kemudian dia sms lagi " tak reply, no friend"

kalau dia tau lah org yg dia sms tu sebaya mak dia, mau putus jari, malu.

susumanis said... [Reply to Comments]

mmg babb je lelaki gilerr yang buat perangai g2, dulu kan peej lagi teruk, dia siap mms gambo anu dia, terkezutt makk non ni hah...adoiii..mmg ramai org giler g2 laa..kesian jugak kat dia org ni ekk..eh x payah kesian ya..ok ok x payah..kekeke

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...