Instagram : @peejburhan

layan noy n si junit.

last saturday.
lepas je settle hal kad tu.
balik je tengok jonet dah ada kat rumah.
tengok dia n noy dah bersiap.
aku dah macam.
nak ke mana ni.

noy : kita pergi changkat.
jonet  : aku ajak pergi karaoke. tapi dia nak changkat. aku ok je. :D
me : korang pergi la. aku malas la. penat la.
jonet : ala whyyy. jom la.
noy : ngada  la kau. ikut je la.
me : malas la. aku dah nak kawin la. dah tak kuasa nak pergi semua ni.
noy : kena. lasttt before kau kawin. lepas ni takyah la. time tu kau dah pakai tudung ngan jubah semua. hahhaa.
me : kong ajo. banyak la kau punya last. nanti bachelorette party la apa la. pergi lagi.
noy : tu lain.
me : korang ni pergi je la. sama je aku ada ke takda.
jonet : jom la pija. lepas ni kau kawin kita orang janji dah tak kacau kau dah.
noy : sebelum pergi kita makan jalan alor nak *angkat-angkat kening*

jahat weyh.
umpan ngan makanan.
dia tau if ada tu mesti aku tak tolak punya. keji.

so ok la siap.
since malas.
aku tak sakan pun.
simple nak mampuih. comot. haha.
ada aku kisah. bukan mau market pun kan.
so bagi tau dotdot.
ok lak dia takda bising ke apa.
tapi umpannya jumpa dia kejap la dating kan.
so gi makan :)



ok pic kecik.
sebab aku crop.
kata dating kejap. ada pic dia.
tapi takpa tu aku simpan sendiri.
korang tatap pic aku feeling je la ye. heheh.


:: ada orang baskin'. sedap gila ok suara dia. nyanyi english song all the way. melampau best. so kami tidak kedekut untuk bagi dia tips yang banyak. :) :;

:: zaman teknologi. lepak bersama pun dah tak bermakna ok :;

:: gila kesepian aku. tsk :;





:: super nice :;

tapi aku makan sikit je.
sebab masih kekenyangan makan sate tu.
ni tengok balik pic rasa nak lagi. aaaaaaaaaaa.

then lepas makan n lepak kejap.
ke changkat kita.
session kali ni more untuk chill aje.
plan kita orang je.
elok on the way jija bbm tanya apa program.
so ajak dia join.
kejap lepas tu dia n adrian datang join.
then tak lama lagi.
amik kau tau-tau ramai gila geng-geng dorang.
mostly aku kenal jugak la.
daripada nak keluar kami-kami je jadi meriah.

me : kau tipu. kau kata kita bertiga je. siap buat ayat sedih ajak saya.
noy : eh betul la. saya tak tau. semua salah jija.
jija : ah? apa dia?
us : takda apa. :)








:: dia makan chocolate brownies. orang sibuk nak snap. dia sibuk buat macam tu. jahat kan dia. ::


gambar ada banyak.
tapi malas nak masukkan semua.
can ah like that?
of coz can lahhh.

tu takpa.
jonet ajak adik dia aliq.
katanya nak datang ngan gf.
boleh kau tak sampai sampai la tutup ok.
sebab sesat dorang. sabar je la.
so kata jumpa kat bestari hartamas je la.
so lepak situ je ngan dorang.


kelaparan terlampau.
so order indo mee daging.
sedap nak mapuhhh.
nak lagi plissssssssssssss.

ok aku lapar.
lets carik makanan.

7 Comments:

NenetPenne (NP) said... [Reply to Comments]

apa kena dgn gigi jija tu?? ha ha ha..

susumanis said... [Reply to Comments]

nuka ko cantik gebu babas peej..betoi ke ko x pakai bedak lansung..cam ni aku nak kena kuat lagi menabung nih..hahaha

peej said... [Reply to Comments]

np - dia main2 ngan chocolate brownines dia.

susumanis - noy pakai. aku yang x pakai. :D

Tata Azha said... [Reply to Comments]

Peeja,

Aku terbeli skinny jeans sbb teruja tgk ko pakai. End up laki aku tegur ha kan sweet pakai suar kaki kecik Ini tak sibuk nak pakai suar bell bottom jer :))

Tq peejay my inspiration :))

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Hahaha kelakar pulak si jija ni, mula2 ingat saje je peeja dajalkan gambar dia rupanya tak.

Miss Anne said... [Reply to Comments]

sedapnyaaaa...! rindu sangat makan kat jalan alor..suka ada satu stall mamak kat situ,nasik goreng semua dah try & semua sedap!oh.rindu..

suka sangat tengok u pakai red lipstick tu..hot & cantek sangat!:D

peej said... [Reply to Comments]

tata - takpa. sekali sekala kita nak feeling skinny. walaupunn. heeheh.

aunty - kosser la heh nak dajalkan. dia yang dajalkan diri sendiri. heheh.

anne - ye ke. tak pernah try. kau ni buat aku nak try tau.

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...