Instagram : @peejburhan

penyakit jugak ni.

harap maklum.
aku bukan dilanda penyakit M.
iaitu malas.
aku di landa busy melampau sampai rasa nak nangis.
ini fakta.
bukan auta.

aku nak update blog tak sempat.
nak main game sims tak sempat.
makin lama makin kebelakang corot aku. tsk.
takpa. nanti senang jenguk la.
email pun sampai aku set siap-siap.
email masuk je terus auto reply kata aku takda.
nanti senang baru aku reply.

busy terlampau nak tweet pun sekali sekala je.
nak baca timeline lagi la tak sempat.
email sempat jenguk je.
nak reply pun tak nyempat.
haiyoh.

bunyi macam poyo kan.
tapi tu la hakikatnya.
siap rasa macam aku ni orang bekerja pulak sekarang.
if lepak kejap pun rasa tak tenteram jiwa.
sebab memikirkan nak balik rumah cepat2 attend emails n all.
hahhaa. ok terbalik. orang teringat office.
tapi since office aku adalah rumah.
so aku teringat rumah la. ;p

ni dah berapa hari straight ada je aktiviti.
tak sempat apa pun. tsk.
dah la noy ke, jonet ke.
if aku tak join dorang tak puas hati.
ikut kemalasan diri ni. rasa nak abiskan masa tidur je.
tak cukup tidur dah berapa lama ni.

ni pun tadi tak cukup tidur.
uruskan post la apa la.
terbawak santak sampai ke pukul berapa.
meneman si noy tu.
penat n ngantuk melampau.
set kat otak.
balik je nak tidur.

tapi tu la.
otak tak tenteram selagi tak reply email ke apa.
so kasi settle dulu.
n yes. i took me almost 2 hours.

oh ada berita tak berapa gembira untuk korang.
tak gembiranya sebab sorry aku terpaksa naikkan harga tabita.
sebab high demand.
dia dah tak mampu untuk 'tolong' belikan.
dia dah takmo jadi 'kurir' lady.

so kena la kurir dpd sana.
aku try nak squeeze n maintain harga yang sama.
tapi memang tak boleh.
sebab kita orang jual ni terlebih murah banding ngan market price kat sini.
if maintain gak. maknanya yang dapat hanyalah penat n sakit kepala aje.
so nak taknak kena naikkan.

tapi jangan risau.
tak naik banyak pun. extra rm20 je untuk per set.
so now untuk regular set tu rm320.
oh bagi yang tak tau. aku memang dah buat postage sekarang.
so if nak postage. aku memang charge rm20.
so pepandai la kira totalnya ye.

tu je kot.
aku nak rehat la.
penat.
harap cukup rehat ini malam.
so far takda plan apa esok.
except belah malam tessa nak amik measurement untuk baju nikah.
n jumpa faressa untuk bincang pasal make up look yang aku nak untuk nikah n reception nanti.

ok tu je.
senang aku update lagi.
ye. nak transfer pics dpd camera ke pc pun tak sempat.
FML.

5 Comments:

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

aku bc entry ko pn aku mcm rasa ko kekelam kabuitan [kelam kabut/rushing]

Bunga Rampai said... [Reply to Comments]

takpe, lepas selesai satu urusan, nanti akan rasa macam puaaaaas dapat buat banyak benda :)
rehat/tido cukup2 :)

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Ok lah tu business tengah up memanglah sibuk sikit rezeki tu peeja, jangan risau bila dah rilek baru lah update blog.

susumanis said... [Reply to Comments]

tgk masuk tabung duit siling nk beli tabita..heeeee

peej said... [Reply to Comments]

buyui - memang pun. haih.

bunga rampai - tu la. tak sabar nak kasi settle.

aunty - tu la. rezeki. Alhamdulillah.

susumanis - heheh. comel.

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...