Instagram : @peejburhan

ter-busy bee.

sorry few days ni aku agak busy.
business waman la katakan.
btw aku tau eja woman. saje eja macam tu.
nak sebut sila gaya english africa. hahaha.
macam sebut blackh mahn (black man). hahahhaha.

tadi asalnya nak pergi tukar duit je.
sekali terlajak-lajak itu ini.
end up kul 3am baru sampai rumah.
dah macam gaya pergi club pulak.

siapa yang email pasal tabita tu, sorry ada yang aku tak sempat reply lagi.
Insyallah esok aku akan attend semua.
siapa yang tinggal komen kat blog aku ni. siap bagi email add bagai suruh aku email.
sorry tak dapat aku nak mencari 1-1 nak email semua.
so apa kata korang yang email aku.

nurhafiza.burhanuddin@gmail.com
subject : tabita

kalau korang dah email.
tapi menunggu aku tak balas-balas ke apa.
aku reply.
tapi ada problem ngan email korang.
dia kata takleh deliver sebab boxbe la.
aku tak tau apa benda boxbe tu.
tak pun error la apa. sebab alamat email office korang ke apa.
so try carik aku kat facebook ke apa. >> Peej Burhan.
jangan terus add takda kenalkan diri ke apa.
message la dulu ke apa.
motip aku nak accept je request tapi bagi salam pun tak kan.

lagi apa yea?
tu je la dulu.
sambung nanti.
aku nak tengok dvd ni.
oh sekarang aku adalah menggila ngan dvd.
seminggu berapa kali borong tah.
tu if ingat kita cerita lain kali ye.
ta-ta.

1 Comments:

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

baguslah ko skang bz dgn bussiness katanya...heheh

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...