Instagram : @peejburhan

plan asal lain, boleh jadi lain.

last wednesday ke mid valley.
sebab nak tukar duit.
n me n jonet mau makan pancake lagi.
sebab rate tukar duit kat sana ok.
kat jj au2 ni mahal nak mampos. bengang.

so ke sana.
jonet kata dia nak amik adik dia sekali.
adik dia kat kementrian belia dan sukan kat mont kiara tu.
ok aje. no problemo.
dia yang drive pun kan. ;p



:: orang ada rambut lebih ni kegilaan nak cam whore memang lebih ye. hahah :;


oh masa kat bali ada beli bebulus untuk pakai kat rambut tu.
kita orang if pakai lilit kat kepala.
ok aku tak pakai lagi la. tapi noy.
tiba-tiba jonet nak pinjam.
tapi dia buat jalin terus ngan rambut. wah hebat. lawo. suka tengok.
tp aku tak snap pun yang jalinan tu. pffftt.

lepas amik aliq.
tengah jam lite-lite terus suruh jonet singgah kat bangsar.
sebab puas hati sikit makan kan.
if pancake tu dah la indoor la bla bla. tak best.
so takpa. kita makan nasi daun pisang dulu. :D


:: yummy ::

then ke midvalley.
tukar duit.
then mission carik saloon.
sebab aliq nak potong rambut.
so ke a cut above.
sementara dia potong kita orang melanguk je.
sebab dia suruh tunggu. tak bagi gerak. T___T





pengkejam noy ni.
suruh amikkan pic aku.
dia amik sekali pic pompuan belakang tu.
lepas tu dia n jonet tak abis-abis puji lawanya pompuan tu.
whatevs.

then beli tah apa-apa benda yang nak.
tiba-tiba jonet kata nak sport shoes pulak.
dasar shotonk.
ada je dia nak beli.
tak beli apa agaknya parkinson kot.



tengok la tu. gerak sana sini sebab tak dapat decide yang mana satu.
dah la tanya pendapat orang.
aku n noy cakap A lawa.
last2 dia kata nak yang B.
rasa nak tumbuk kan.

:: noy tengah tunjuk jonet sambil cakap "shotonk". jonet masih confuse ::

end up dia beli apa entah.
bahaya sebenarnya duduk tempat-tempat macam ni.
tiba-tiba aku rasa aku pun nak sports shoes.
motiffffffffff?
aku bukan bersukan ke apa pun.
kasut power yang beli berapa tahun sudah sebab feeling nak jogging tu pun ada la aku pakai 3 kali je kot.
miahahhahaa. pitam.

tiba-tiba ...

noy : ish sasa nya.
me : mana?
noy : tough gila mannequin tu.
me : *tengok* hahaha. over gila.
noy : pergi sana. saya amikkan pic.
me : ok.

:: aksi kena lebih sikit. ::

me : macma blackh mahn. hahah.
noy : *roll eyes*

sasa sangat ok mannequin tu. over gila.
hitam tu baju ok.
fit abis.
tapi gila over kan mannequin pun nak badan ketak-ketak. hahaha.

then tah apa-apa benda lagi la beli.
yang pasti yang pukul 9ish.
macam tak sempat nak ke pancake. boleh?
padahal nak sangat tadi kan.
so decide ke delicious je.
before that singgah diva dulu.
lawa betul la barang2 kat situ.
nasib waras.
so beli apa perlu je.
masalahnya perlu ke? ;p

:: beli rantai panjang. rm30+ ::




oh aku teringin nak spec macam ni.
since aku try P.G punya hari tu.
ada aku tepek kat twitter n fb. kat blog takda rasanya.
terus rasa nak.
hari tu kat zara klcc ada lawa.
ala-ala tajam tepi. macam makcik dalam kampung boy komik lat tu.
tapi matiklah mahal nak mampos.
kosser nak membeli.
teringat kat midvalley stall kat arah2 cinema tu ada jual memacam style.
so ke sana la beli.
frame rm20 je. miahahaha.
semalam aku dah hantar letak cermin dah. cermin kena rm130. mahai dpd frame. nice.

aku suka je. aku rasa lawa. :D
tapi mama kata aku macam orang bengong.
whatevs mother.
ni dotdot belum tengok.
dia tengok tak tau la dia suka ke tak. hheheheh.

:: noy's ::

:: jonet's ::

:: aliq's ::

:: mine. frosty lychee tea. best. me loike ::

aku nak red velvet cupcake. tapi dah abis.
so cilok-cilok makanan dorang je.
then lepak bangsar again.



give up kan amik pic jonet ni.
terima je la dia memang ada adhd. hahahha.
then gerak hantar aliq balik asrama dia.
kita orang kelaparan kembali ok. matiklah.
so ke oldtown sri rampai.
beli dvd la apa. oh org dvd tu pun dah kenal muka aku.
siap mintka phone number. dia kata ada je cerita baru dia sms aku. kelas.
abis tu semingu 2-3 kali pergi. beli banyak-banyak pulak tu.
best kedai dia. sebab out of 10. 9 mesti clear n subtitle betul.
lagi 1 tu kira clear pic. tapi subtitle tak betul sangat la. memang puas hati la.
ye aku memerlukan subtitle yang accurate. sebab mama kan tak boleh dengar.
so if tengok. dia memang kena baca situ.
if tak betul. kesian dia tengok nanti.

yang pasti tau-tau je.
sampai rumah pukul 3am ok.
tah apa-apa je yang kita orang buat tah.
padahal plan asal nak keluar kejap je kan.

nway ni pic dpd ipod.
vain terlampau.
dah ada tu. share sekali la kan.
tu pun yang dpd hp aku malas nak tepek.
kang muntah pulak korang tengok pic aku overdose.
so pic2 tu siapa yang follow tweet n fb je la tengok.






ok tu je.
happy weekend peeps.
bye.

9 Comments:

Mymie Sein said... [Reply to Comments]

hahaha..memangkan...lagi2 time tu tengah ade duit..lagilah...dalam otak nak beli lain, mata nak yang lain..bengkok..

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

cantik-cantik lah korang ni!

farraain said... [Reply to Comments]

wahhhhhh....bsett gle jln2 smbil shopping haa...:D

yana lyana said... [Reply to Comments]

Dari nasi daun pisang saaaampai lah ke dessert2 segala tu....adoi


slrpppppppp!
*telan air liur


hehe..
salam kenal :)

cahya indah said... [Reply to Comments]

kak Peeeeeeeeej, jealous tengok rambut akak..makin lama tengok makin teringin rambut macam tu. Cantik sangat.
and bila pakai spec tu..two thumbs up. hehe :)

Tata Azha said... [Reply to Comments]

Peeja, aku sejak guna unifi tak beli dah DVD, semua citer torrent jer dari series sampai lah ker movie.

Miss Anne said... [Reply to Comments]

peej,anting2 you tu cantek sangat!!suka corak peacock2 gtu ;)

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Jonet semenjak balik dari Afghanistan ni kemain lagi
Asyik jalan dan shopping je ye mesti tengah kaya tu eh adik dia ni handsome lah.

yana2605 said... [Reply to Comments]

makin lawa la peeja..seri pengantin la katakan...huhuhuh tp serius cunn..jeles lak tgok..emmm how much tabita ya tabita tue??

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...