Instagram : @peejburhan

macam nak lagi je. but terasa jauh.

last week pergi the curve.
saja tukar angin.
kat rumah lagi dah plan nak makan mana.

hujan lebat gila time tu.
sampai tak nampak jalan raya.
selamat sampai.
terus ke paddington house of pancake.
tengok seat depan takleh duduk sebab tempias hujan.
nasib dia ada seats kat belakang. weeeee.
tau la smokers ni.
makan indoor ni apa pun tak boleh.
lepas makan harus nak santai lepak kejap.
kalau dah indoor tu, makan je terus cabut nak smoke.
potong stim.

:: rambut macam singa ::


sebab apa ceria gelak-gelak?
sebab kan aku selalu cakap.
jonet ni kemain payah nak amik pic dia.
tak reti dok diam.
ni 2nd attempt kot. still gerak-gerak.
dia kata lama sangat. memang la. tunggu kejap la.


tapi menu dah tak sama sangat macam the last time aku makan.
so agak mengambil masa yang lama la nak pilih tu.
gila pentamak macam semua benda je nak.
end up aku amik pasta. yang agak sedih melihatnya.

:: noy kata ni muka kak nam. mana ada la. kusyuk mendengar cerita ni ::

:: kambin. apa tah nama dia. lupa la. ok la. tak la sedap mana. boleh la ::

:: salmon bla bla. buruk perangai tak ingat nama. hahah. tak tau sebab tak rasa ::


aku kan gila salmon.
but tak sure nak mana satu antara ni or yang atas tadi.
tapi atas tadi tu ada green peas mashed ke apa.
eeeekk. tak suka la. aku dah la tak suka green peas.
so amik ni la. salmon olio pasta. something like that la nama dia.
sedap la. aku suka je.
tapi portion matiklah kecik je aku rasa. tak puas.
pastu carik2 salmon tu.
tak best. ni yang rasa nak makan salmon teppanyaki. puas hati sikit.
eh tiba-tiba.

ni pulak desserts.

:: jonet's. tak tau sedap ke tak. tak merasa ::


ni paling sedap la.
dapat rasa 2-3 suap.
aku tak order.
sebab rasa taknak tamak.
pastu fikir nak kongsi ngan noy.
kedekut nok.
dia suruh aku order sendiri.
tapi malas la. sebab nak gerak dah.
kang order, nak tunggu siap la apa.
yang pasti tengok ni telan air liur.
nak lagi plissssssssss.
tapi terasa jauh n malas je nak pergi all the way ke the curve.
memang la kat midvalley ada. tapi indoor.
tak suke.
*gulp* telan air liur tengok balik pic ni. gagaggagaga.

tapi takpa.
alang-alang kat sana.
aku beli ni. la la la.


durian pancake yang super awesome daripada sweetchat. nyum.
sumpah terbaik.
ingat nak beli lebih.
tapi benda ni kan kena makan within 1 hour.
mana sempat nak bawak balik ke apa.
plus noy tu anti durian.
aku makan benda ni pun dia dah bising sebab bau kuat.
whateverrrrrrr.
serious siapa suka durian pancake sila try.
3 ketul rm7.90 tak silap.
sweetchat ni kat midvalley pun ada.
tinggap atas-atas n kat belah wing.
rasanya yang ke arah nichii tu.
bukan yang kat jalan underground cantum gardens n midvalley tu tau.
yang tu pun tak stone.
yang ni terbaik. *mimpi durian pancake*

ok tu je.
nanti akan sambung ke entry lain.
ta-ta.



9 Comments:

deasa said... [Reply to Comments]

teringin pulak nak sweetchat punye durian pancake lepas baca ni..
takpe midvalley dekat :)

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

uiks dessert dia!!

AkUfiZA™ said... [Reply to Comments]

Oihhh bestnye .. harus aku ke sane jugak, mau rase itu durian ;-D

Eisha said... [Reply to Comments]

aku rse outlet kat situ kot yg serve sikit..aku selalu makan yg kat penang punya ni..byk tau spagethi dia...mmg penuh la satu bowl tu..

mmg berbaloi la salmon dia pun byk

tp yg ko makan tnjuk ni mcm sikit pulak huhu

mgkin outlet tu yg kedekut :p

sha said... [Reply to Comments]

mmg heaven pancake tuh! aku siap ada loyalti kad haha

Miss Anne said... [Reply to Comments]

dessert tu! yum yumsss...

Support&Services said... [Reply to Comments]

assalamualaikum cik

how nak beli tabita tu ye? ni email sy sitiakish@yahoo.com

tq

RosePatronus said... [Reply to Comments]

Peej,

durian pancake dekat SweetChat memang best gilaaaaa!!!

cik enon lalalaa said... [Reply to Comments]

peej!
saya pun order yg chocs pancakes mcm noy tu..
memang sumpah sedap sangatt..
saya pergi yg midvalley..
chocs dia tak banyak mcm yg ni.. kedeeekkkkk punya myanmar!
(errkk ye ke waiter dia myanmar? tapi yg pasti foreigner la) hehe

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...