Instagram : @peejburhan

lol what? not lol tapi low la.

ok tajuk macam haram jaddah.
kau ingat senang nak memikir tajuk?
so apa terlintas kat otak kita terus type je la ye.

ni masa ke low yatt.
ye tajuk tu tetiba ada low sebab nak cakap pasal low yatt. hahaha.
tujuan ke sana sebab jonet nak carik external hard disk yang 1terabyte tu.
malas aku nak ikut kan.
tapi dorang tu tak senang if aku tak ikut.
so dorang kata jom karaoke lagi.
gila asyik karaoke je.

bayangkan bday jonet jumaat aku gi karaoke.
then ahad aku karaoke ngan dotdot pulak.
then minggu depan tu tak silap yang ni selasa ke rabu macam tu.
karaoke lagi. nice.
pening kepala asyik karaoke je.
tapi tetap aku ikut. hehehe.
ye la. nanti dorang sampai ke pagi.
aku bosan sensorang kat rumah.
ikut aje.

jonet beli external hard disk dia.
aku pulak beli mouse.
sebab mouse pc ni dah rosak scroll dia.
taknak beli yang wireless. malas la asyik nak tukar battery nanti.
aku beli la logitech yang biasa ada wire tu.
sekali balik takleh pakai ok.
sebab wire dia pendek. grrrrrrr.
laptop boleh la guna.
so terpaksa la guna gak mouse lama ni.
apa aje la ye. janji boleh click.

makan di 1901.



why the roti so small.
nampak buruk bebenor hot dog tu terkeluar macam tu ok.
tapi sedap je. suka.
hahahahahahaha.
eh kenapa aku gelak.
sorry. otak aku ni harus dibasuh.  ;p



semangat jonet.
beli mag tu sebab dalam tu muka dia terpampang 1 whole page.
pic masa dia kat afghan tu.
tengok tu siap thumbs up.
MLM sangat ok amik pic thumbs up. hahahhahaaa. ooppsss.

:: gadgets nowadays make people one anti social bitch ::

:: moi ::


ok karaoke lama sangat.
aku sangap.
so aku dok main-main rambut.
kasi adjust snap pic.
aku adjust macam aku potong rambut.
pic tu aku tweet n tepek kat fb je.
malas pulak nak copy letak sini.
lepas tu tetiba feeling nak snap pic kepanjangan rambut.
tak pernah ok simpan sepanjang ni.
rasanya 1-2 inch lagi je nak cecah pinggang. eh ke dah?
semua kerana feeling kardashian. miahahhaha.
kardashian ke masalahnya?
ala bagi chan la. rambut je nya pun. badannya tak kardashiannya pun.

ok tu je.
ada pic kita tetek je la pun.
ok aku malas nak betulkan.
ni sambil type nampak typo.
bukan tetek ye. tapi tepek. mihahahahha.

ok ta-ta byatches.

4 Comments:

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

typo ko yg last tu membuatkan aku tergelak besar..hahahahah!

lps ni mesti kuar lg keyword bukan2..:p

CAYANG ALIN said... [Reply to Comments]

semakin nak dekat kenduri seakin berseri plak tgk..seri pengantin kot..huhu..

azra said... [Reply to Comments]

nak rambut panjang macam peej.. nak rambut beralun macam peej.. pas ni x nak rebonding rambut dah.. sebab nak rambut macam tu!!!

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Sukahati peeja la tetek je apa apa pun, janji aunty terhibur bila baca eh aunty pun typo juga lah sorrrrrrrrry.

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...