Instagram : @peejburhan

ni entry pasal apa sebenarnya?

few days ago pergi keluar makan.
plan nak makan chinese food.
tapi keluar pun dah lambat.
sampai kedai pun dah tutup.
pffftt.
sebab dah lapar sangat n malas baru nak fikir tempat ke apa.
so lepak kat kedai berdekatan aje.
pergi bestari, hartamas.

pic takda sangat.
sebab aku malas nak pakai camera.
so dpd few bb, n ipod aje. ;p
pastu pic banyak vain la ye.
harap maklum. hahah.




pergi bestari harus mau indo mee daging.
daging itu adalah burger yang dihancurkan.
sedappp. sukaaaaaaaaa.
oh telur tu aku tak suka.
nak suruh dia goreng bebetul malas.

amik single tak kenyang pulak.
so order thosai pulak. miahahaha.
sedap sebab kuah kari ikan n kuah kelapa dia sedap.
me loike.




ok la tu je.
takda nak cerita apa pun.
tapi alang ada pic tu.
kita buat je entry ye. :)

5 Comments:

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

telur kuning x bape nk masak sgt aku suka..tp kalau mcm ni x masak langsung ni..aku pun x sukaaa

Anna Nomous said... [Reply to Comments]

peej u still pakai tabitha ke? ur skin is osem, yo. glowing gitu.

cik chinta said... [Reply to Comments]

dua2 makin cantik...gile la

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Fesyen rambut peeja dah serupa macam rambut noy, dua dua tantek gitu, me loike.

Dylan Sanders said... [Reply to Comments]

both makin cantik! gila flawless kulit korang! me loike!

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...