Instagram : @peejburhan

Aidilfitri 2011 - with lil' Z

Lepas dinner je kat kampung.
terus ke rumah zeity.
sebab nak jumpa lil Zara.
lama tak jumpa. rindu gila. tsk.

sampai around 9ish rasanya.
tengok kenit tengah tidur.



geram kan.
dah la siap ada baju kurung. over ok.
lepas tu kita orang paksa-paksa dia bangun.
mula-mula nangis sikit la.
lepas tu rasakan buntang mata dia. sampai takmo tidur.
seronok dia ramai melayan dia.
ok gambar adalah banyak.
nanti aku letak-letak la caption ye.

:: papa n uncle azmi ::


:: over kan ayol mengagah anak dia. haha ::

:: nonoy muka geram ::



tombamnya dia. geram la haih. kental je.
muka dah la sebijik muka ayol n noy masa kecik.
nanti rajin aku scan pic2 dorang. sebijik ok.
aku rasa la. sama sangat. heheh.






:: excited dia kena agah ::



:: lil zara with t-peej. kitew dah pandai pegang baby lew. ewewewewew ::


:: tok mama yang happy dapat pegang cucu dia. dah la menangis memanjang. emosi je ::




:: kau ni ok ke tak ayol? ::


:: ayol muka geram yang cannot go. hahaha ::


:: dinner lagi. rasakan ::




aaaaa rindu dia.
sad sad. apesal la jauh dia ni.
dia dah cerdik la. banyak dah reti la.
dah la kadang-kadang taknak layan kita orang sebab busy tengok tv.
siap kita orang duduk depan muka dia. dia gerakkan kepala dia supaya nampak tv.
wah. kelas kau maria. hahaha.

i miss u popia. nanti jumpa lagi ye. :)


9 Comments:

linda said... [Reply to Comments]

Budak2 kan cepat besor. Nnt skali lagi jumpe mesti 'eh dah besor', 'eh dh pandai makann', 'eh dah lorattt'. Itu perasaan aku la kalo jarang jumpe baby tu. Tau2 mcm kagum je cepat besor. Mcm kitten jgk, cepat naa besor dia aku rase. Wakakaka, melalut smpi ke anak kuceng :p morning Pija, TQ update blog, ade la benda aku dpt sarap pagi ni. Hiiii

~Ati_Hime~ said... [Reply to Comments]

ala...nape comel sgt nih? geram tgk! :D

a's said... [Reply to Comments]

bulatnya mata zara!! comel sgt tgk dia pakai baju kurung tu.

NP said... [Reply to Comments]

comel....

u dah jawab tak pasal laser treatment tu.. jawab laa sekali lagi..malas kot nak scroll down entry u yang lepas2..

sorry ya...jangan marah...

WaniGhani said... [Reply to Comments]

eh anak ayol dah bape bulan? macam tinggi..

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Adoi Semakin comel la Zara geram la, tok mama pulak nampak cantik Sangat kat sini.

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

alahaii...makin comel la zara ni!!

peej said... [Reply to Comments]

linda - hahaha. kau memang selalu over ok.

ati - kan. geram sangat tau.

a's - kan. tak tahan tengok. picit2 dia.

np - entah dorang senyap je. aku pun sepi je.. if nak tau lebih email la aku ye. lagi senang.

wani - 7 bulan.

aunty - tu la. geram je. tak puas asyik kejap2 je ngan dia.

buyui - ada macam t-peej dia tak?

WaniGhani said... [Reply to Comments]

oh sama la ngan anak aku..anak aku ni dah 7bln 2minggu..tp anak aku kurus..tak ikut bam bam mak dia =_=

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...