Instagram : @peejburhan

T-peej

Malas nak update.
Sebab 2-3 hari ni sibuk mengadap zara sofea je.
Pc tak sentuh langsung.

Seronok.
Sebab dia dah pandai mengagah kan.
Aku kan tak reti sangat ngan baby-baby ni.
Tapi since dia pun nak besar.
So dah tegap sikit.
Berani la dukung.
teruja ok dia tengok aku.
Ternganga. Mesti dia cakap dalam hati, 'wah bery big!'.
Pastu agah je kemain suka.
Mungkin eksperasi lebih kot.

Aku still tak tau nak bahasakan diri apa.
Noy mak uda.
P.G pak ngah.
Yang aku kejap aunt peej, kejap t-peej, kejap t-ja.
So semalam dukung dia sambil dia ngadap aku kita orang tanya.
"Nak panggil apa ni?"
"T-jaaa?" Dia termenung je nganga.
"T-peej?" Mengekek dia gelak senyum semua.
Sebut berkali-kali pun suka.
Ye la. T-peej ok.
Hiahiahhiah.

Nanti dah dah besar suruh dia panggil kak peej la.
Feeling muda selalu.
*pout*

Sat lagi dia balik dah :(
Then aku nak keluar ada few urusan.
Nanti boleh la gigih update balik.
Gambar berderet ni ;)
Ok tata.



Sent via BlackBerry from Maxis

10 Comments:

Eisha said... [Reply to Comments]

Ya Allah comeynye zara ni

Mama Gee said... [Reply to Comments]

Chomelnyaa baby zara..!
dah lama tak pegang baby gak ni..

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

panggil apa apa je lah peeja, tapi jangan kak peej boleh jadi terbalik dunia ni kalau dia panggil dengan panggilan itu ok katanya ibu saudara.

Zara ni memang comel la banyak ikut muka Ayol.

blue rose said... [Reply to Comments]

geramnye!!! dpt geget nih!em! :)

blue rose said... [Reply to Comments]

geram nih! klu dpt geget nih!! em! :)

farra8979 said... [Reply to Comments]

so cute... geramnye... ^__^

blue rose said... [Reply to Comments]

peej.nnt aku nk simpan name nurzara sofea utk anak pompuan aku bole??hahaha. jgn bgtahu org.shhh :P

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

melebar dia senyummmmm......hi zara!!

nqr said... [Reply to Comments]

t-peej.. wow nama mcm artis hip hop yang baru la wei!ahhaha...

auntie roshidah...panggil kak peeja pun takper.. hehehe.. qyum tu masih panggil adik lelaki saya jajat je.. dia start panggil qast tu mommy since qast ada qyum..sebelum ni panggil nanee..

Bulan Bintang said... [Reply to Comments]

alololo comel muka zara kena agah.. :D

panggil kakak pun care gak hehehe

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...