Instagram : @peejburhan

Hoih apa ni? [edited]

Ish korang bunya blogger ok?
Aku punya tadi ok.
Gigih update pepagi.
Halfway through tiba-tiba aku tengor error untuk save.
Then aku nak publish tak boleh.
Try bukak sampai sekarang tak boleh.
Bad request dia kata. Madafaka.
Ni nak try test daripada bb.
Ok ke tak.
Potong stim la weyyyyyy.
Herghhh.

Sent via BlackBerry from Maxis

[edited]

ok yang problem ialah google chrome.
tak boleh nak bukak blogger.
nak komen pun semua tak boleh.
tapi daripada bb boleh.
and boleh bukak daripada firefox or internet explorer.
ni aku guna internet explorer setelah sekian lama tak guna :D
so hari ni mari guna selain google chrome untuk blogger ye.
ok tu je. ta.

5 Comments:

Linda Ali said... [Reply to Comments]

i pun kena sama macam tu. hangin sampai skrg tak boleh. dah la tengah gigih nak update tadi. tapi bila buka kat firefox & bb boleh pulak! grrrrr

Hana Soffelia said... [Reply to Comments]

Pernag gak jadi mcm tu last week.. benggang je. Dr nak rajin hupdate terus mls. Nsb baik dia buat perangai sehari je.

A.I said... [Reply to Comments]

pepagi td ok je. aku update kul 9..

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

apasal hari ni baca benda yang sama je kat fb, tuan punya blog masakan meraung raung kat dalm fb minta tolong sbb blog diorang tak boleh buka. aunty baca je sbb kita pun sepatah haram tak tau jadi macamana nak menolong!

shuweet said... [Reply to Comments]

huhhh..aku sentappss ngan blogger..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...