Instagram : @peejburhan

#thatawkwardmoment

Kalau sapa main twitter tau la hashtag atas ni.
Mesti selalu je ada.
Baru2 ni aku kena.
Mula2 time tgk prince william n kate kawin tu.
Tgk sama2.
Dah la aku n mama memanjang sebak. Haha psycho gila.
Then tiba2.

Papa : ada nipple. Nampak yea.
Me : x laaaa. Tu lace baju dia. Sbb nak cover.
Papa : apa?
Me : lace laaa. Bukan nipple la. Xkan la dia nak pakai baju nampak nipple.
Papa : dimple la. Kat pipi dia tu.
Me : oooooo. Dimple. Ingat papa cakap nipple.

*bunyi cengerik*

Maluuuu. Ye la.
Kalau pikir logik apesal lak papa nak cakap pasal nipple kan. Hahahhaha.
Tu la orang cakap jgn nyampuk orang tua. ;p

Then situation lain pulak.
Papa n mama tgk dvd.
Aku x join.
Tp aku turun buat milo dinosour.

So minum la sambil jilat sudu makan ketulan2 milo tu. Fuuuhhh sedap.
Sekali keluar pulak adegan sexxxxx.
Tiba2 aku macam terkedu.
Dan2 amik hp tweet la apa.
Aaaaa x suka.

U know that awkward moment.
Mmg la kalau ikut logik. Alaaa, dah 28 thn, xkan la x pernah tgk kan.
Tapi mmg mcm tu kan.
I don't know about western la.
Tp aku rasa ketimuran ni, even yg dah kawin n beranak pinak pun akan rasa awkward tu kan? ;p

Oh lg satu ni bukan aku la.
Tapi noy la cerita.
Last friday dia blk flight.
Tgh kat imigresen.
Tetiba ada lelaki around 30+, kepala senget dpd tepi komputer tu.

Guy : noy?

Yang noy lak baru balik flight. So penat.
Cea tu alasan dia. Padahal mmg blur pun.
So dia jawab ngan cerianya.

Noy : eh! Macam mana ingat? *gelak-gelak*

Dia tau salah cakap.
Patut jawab, 'mana kenal?'
Yang kawan noy sibuk tanya2, 'kenai ka? Kenai ka?'

Guy : oh ni baru bukak blog pija.
Noy : ooooo.

#thatawkwardmoment
*bunyi cengerik*

Guy : sama je. Dalam blog ngan kat luar sama je muka.

#thatawkwardmoment

Noy : terima kasih

Ambik passport terus jalan laju2 sampai nak tergolek.
Hahahhaa. Pastu dia marah2 aku.
"Kau la ni pija, malu saya tau. Nanti saya terjumpa lagi. Jangan la cerita pasal saya"
E eh. Abis tu nak cerita pasal apa.
Kena la ada kan.
Baru la the burhan's sisters. Wah matiklah feeling kardashians kan.
Walaupunnnnnn.

Noy : saya mmg x expect la. Sbb ye la selalu reader kau mesti perempuan. Ni abang imigresen. Around 30+ la. Terkejut saya.

Keh keh.
Wah x sangka ada jugak lelaki baca kan.
Sbb content blog ni mana ada cerita lelaki2 sgt kan?
Blog aku ni ada ke pembaca lelaki?
Senyap je selalu.
Ok tu je.
Korang pernah kena tak #thatawkwardmoment mcm yg aku senaraikan kat atas ni?
Apa korang buat?

P/s : me & noy : hi abang imigresennnnn (lambai feeling kate middleton naik carriage. ;p )

ralat : silap. noy bukan blk kerja. time tu dia baru nak pergi kerja. so siang. maknanya mmg confirm blur minah tu.


Sent via BlackBerry from Maxis

4 Comments:

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

ada jugak la awkward moment time tgk dvd kat living pastu ada adegan aneh di tv pastu ada my dad kat situ. kadang fast forwardkan je dvd tu HAHA

Nur Wahida said... [Reply to Comments]

- duduk dalamm lif,semua orang senyap. T_______________T

- tengah berkemban,terserempak ayahnda tgh jalan dlm rumah (LOL)

ok tetiba blur (sebab selalu setuju dgn tweet orang ja) hehe

sharifah rosidah said... [Reply to Comments]

Hahaha Peeja kenapa tak percaya ke? Orang lelaki dia suka baca tapi malu nak tegutlah. Lepas ni Wan pun baca blog Peeja sbb semalam dia tanya aunty apa nama blog peeja.

buyuiazliana said... [Reply to Comments]

aku dh ckp dh kan femes dh korg tu, so pasni noy dh boleh mula dh baca pen standby sign otogerap..haha!

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...